Głosy postaci cz.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Głosy postaci cz.1
Kod modułu: 13-PG2P-GP1
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr:
  • semestr letni 2015/2016
  • semestr zimowy 2015/2016
  • semestr letni 2014/2015
  • semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Przedmiot przygotowuje studentów do pracy w zespole tworzącym gry, na stanowisku twórcy głosów postaci
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi zrealizować nagranie i montaż dialogów postaci na potrzeby gry [13-PG2P-GP1-1]
K_U02 [4/5]
Korzystając z poznanych metod przetwarzania dźwięku potrafi przekształcić nagranie głosu w sposób adekwatny do charakteru postaci [13-PG2P-GP1-2]
K_U03 [4/5]
Pracując w zespole potrafi dostosować stworzony głos postaci do wymagań spójności całościowego obrazu dźwiękowego gry [13-PG2P-GP1-3]
K_U05 [5/5] K_K07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
ocena pracy semestralnej [GP1-w-1]
Student przygotowuje kompletny zestaw tekstów danej postaci poprzez realizację nagrania i montaż dialogów oraz kreuje jej głos wykorzystując odpowiednie techniki przetwarzania dźwięku.
13-PG2P-GP1-1 13-PG2P-GP1-2 13-PG2P-GP1-3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [GP1-fs-1]
analiza wybranych zagadnień, związanych z przedmiotem; wielkość grupy: 10-20 studentów
30
praktyczna realizacja zadań i realizacja pracy semestralnej
60 ocena pracy semestralnej [GP1-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)