Marketing sztuki i prawo autorskie Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Kod programu: W6-S1EM19.2019

Nazwa modułu: Marketing sztuki i prawo autorskie
Kod modułu: 13-EM-S1-MST
Kod programu: W6-S1EM19.2019
Semestr: semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Realizacja modułu ma na celu zapoznanie studenta z podstawową wiedzą dotyczącą rynku kultury, w tym zachowaniami nabywców dóbr i usług kultury, podstawowymi działaniami promocyjnych i marketingowymi animatorów kultury, elementarnymi zasadami związanymi z opracowywaniem strategii marketingowych w zakresie różnorodnych projektów artystycznych, podstawami prawa autorskiego.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Charakteryzuje i definiuje rynek kultury i jego specyfikę, charakteryzuje orientację marketingową w sferze kultury oraz informacje marketingowej w instytucjach kultury, definiuje istotę ochrony własności intelektualnej i zna podstawowe zasady prawa autorskiego. [13-EM-S1-MST_1]
13-EM-S1-W07 [4/5]
Zna etapy postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, zna podstawowe mechanizmy kształtowania zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-EM-S1-MST_2]
13-EM-S1-W07 [3/5]
Określa rolę twórców i artystów w kształtowaniu zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-EM-S1-MST_3]
13-EM-S1-W07 [3/5]
Określa znaczenie technologii informatycznej w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury i potrafi z nich korzystać w celu promocji projektów artystycznych. [13-EM-S1-MST_4]
13-EM-S1-W06 [2/5] 13-EM-S1-W07 [2/5] 13-EM-S1-K06 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
kolokwium pisemne [13-EM-S1-MST_w_1]
ocena wiedzy studenta dotyczącej podstawowych zasad prawa autorskiego oraz wiedzy w zakresie rynku kultury i jego specyfiki
13-EM-S1-MST_1 13-EM-S1-MST_2 13-EM-S1-MST_3 13-EM-S1-MST_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [13-EM-S1-MST_fs_1]
poznawanie szczegółowych zagadnień z zakresu marketingu kultury na wybranych przykładach projektów artystycznych, ich analiza i korekta
30
grupowa realizacja zaleconych zadań z zakresu marketingu kultury, omawianie i korekta przy pomocy pedagoga
20 kolokwium pisemne [13-EM-S1-MST_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)