Media relations Kierunek studiów: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Kod programu: W3-S2DK19.2020

Nazwa modułu: Media relations
Kod modułu: MR
Kod programu: W3-S2DK19.2020
Semestr:
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł ma na celu zapoznanie studentów z planowaniem działań komunikacyjnych adresowanych do środków masowego przekazu. Celem modułu jest także przedstawienie technik oraz narzędzi organizowana i realizowania poszczególnych etapów strategii informacyjnej organizacji oraz koordynowania wyznaczonych zadań. Studenci mają także możliwość poznania metod ewaluacji przedsięwzięć ze sfery media relations.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma wiedzę i umiejętności pozwalające na podejmowanie działalności media relations [K01]
K01 [3/5] K05 [4/5]
Potrafi zidentyfikować działania z zakresu zarządzania komunikacją w przekazach medialnych [K02]
K04 [3/5]
Umie organizować pracę komórki media relations rozumiejąc znaczenie jej umiejscowienia w strukturze organizacji [U01]
U09 [3/5]
Potrafi dokonać analizy swojej aktywności informacyjnej dla przygotowania profesjonalnego planu komunikacyjnego [U02]
U06 [3/5] U08 [3/5]
Zna specyfikę funkcjonowania struktur medialnych i rozumie ich rolę w życiu społecznym [W01]
W02 [3/5] W05 [2/5]
Posiada orientację w tendencjach rozwojowych mediów masowych wobec społeczeństwa informacyjnego [W02]
W03 [3/5] W08 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [W1]
Zaliczenie przeprowadzane w formie określonej przez prowadzącego zajęcia w sylabusie
K01 K02 U01 U02 W01 W02
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [FZ]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego - ćwiczenia praktyczne, - indywidualne wystąpienia studentów, - aranżowanie działań komunikacyjnych (np. konferencje prasowe)
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - analiza przekazów medialnych, - przyporządkowywanie treści upowszechnianych w mediach do poznanych narzędzi komunikacyjnych. Student powinien zrealizować zadania wymagane do uzyskania zaliczenia określone w sylabusie.
30 zaliczenie [W1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)