Podstawy wsparcia rodziny
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Podstawy wsparcia rodziny |
---|---|
Kod modułu: | EOW11 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student posiada wiedzę na temat metodycznych aspektów współpracy z rodziną w zakresie metod wsparcia terapeutycznego stosowanych w pracy z dzieckiem z grupy ryzyka [OW_ PWR_1] |
K_W01 [5/5] |
Student posiada wiedzę na temat działań profilaktycznych zapobiegającym trudnościom i dysfunkcjom rodzinnym. [OW_ PWR_2] |
K_W05 [4/5] |
Student posiada umiejętności związane z wykorzystywaniem warsztatu terapeuty pedagogicznego; [OW_ PWR_3] |
K_U06 [4/5] |
Student ma kompetencje do udzielania wsparcia w zakresie profesjonalnego rozwiązywania konfliktów. [OW_ PWR_4] |
K_K04 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [OW_ PWR_w_1] | Zaliczenie ustne |
OW_ PWR_1 |
Zaliczenie [OW_ PWR_w_2] | Aktywność i projekt grupowy |
OW_ PWR_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [OW_PWR_fns_1] | Wykład konwersatoryjny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
10 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
50 |
Egzamin [OW_ PWR_w_1] |
ćwiczenia [OW_PWR_fns_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
10 | Przygotowanie projektu i lektura zadanej literatury. |
50 |
Zaliczenie [OW_ PWR_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |