Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole |
---|---|
Kod modułu: | ER2 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie rolę i zadania nauczycieli, wychowawców, pedagoga szkolnego w zakresie udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej [R_P_1] |
K_W08 [5/5] |
Student potrafi analizować rolę i zadania nauczycieli, wychowawców, pedagoga szkolnego w zakresie udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej [R_P_2] |
K_U04 [4/5] |
Student jest gotów do wykorzystania zdobytej wiedzy do analizy zdarzeń pedagogicznych związanych z koniecznością udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole [R_P_3] |
K_K02 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [R_P_w_1] | Zaliczenie pisemne |
R_P_1 |
Zaliczenie [R_P_w_2] | Aktywność i projekt grupowy |
R_P_2 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_P_fns_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
10 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
50 |
Zaliczenie [R_P_w_1] |
ćwiczenia [R_P_fns_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
20 | Przygotowanie projektu i lektura zadanej literatury. |
40 |
Zaliczenie [R_P_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |