Programy readaptacji społecznej
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Programy readaptacji społecznej |
---|---|
Kod modułu: | ER9 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna mechanizmy adaptacji społecznej i readaptacji, prawno-społeczne uwarunkowania procesu resocjalizacji w pracy pedagoga w instytucjach zamkniętych, podstawowe pojęcia z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej. [R_Prs_1] |
K_W02 [3/5] |
Student zna specyfikę pracy z osobami niedostosowanymi społecznie w środowisku izolacyjnym, modelowe przykłady działań readaptacyjnych i integracyjnych wobec niedostosowanych społecznie [R_Prs_2] |
K_W08 [3/5] |
Student potrafi analizować i wykorzystywać współczesne koncepcje i teorie resocjalizacyjne; projektować
działania readaptacyjne w instytucjach zamkniętych [R_Prs_3] |
K_U05 [3/5] |
Student jest gotów do współpracy w zespole przygotowującym programy readaptacji społecznej [R_Prs_4] |
K_K07 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [R_Prs_w_1] | Praca pisemna |
R_Prs_1 |
Zaliczenie [R_Prs_w_2] | Aktywność na zajęciach, uczestnictwo w debacie oksfordzkiej, projekt grupowy |
R_Prs_2 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_Prs_fns_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
10 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
50 |
Zaliczenie [R_Prs_w_1] |
ćwiczenia [R_Prs_fns_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy, projekt, debata oksfordzka |
10 | Przygotowanie projektu i debaty oksfordzkiej, lektura zadanej literatury. |
50 |
Zaliczenie [R_Prs_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |