Diagnoza penitencjarna
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Diagnoza penitencjarna |
---|---|
Kod modułu: | ER5 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie modele diagnozy, prawidłowości kryminogenezy i diagnozy penitencjarnej [R_Dp_1] |
K_W05 [5/5] |
Student zna prawidłowości związane z procesem diagnozy psychopedagogicznej w resocjalizacji [R_Dp_2] |
K_W07 [5/5] |
Student potrafi sporządzić i analizować diagnozę penitencjarną [R_Dp_3] |
K_U04 [5/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
egzamin [R_Dp_w_1] | Zaliczenie ustne |
R_Dp_1 |
Zaliczenie [R_Dp_w_2] | Aktywność, referat, praca pisemna |
R_Dp_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_Dp_fns_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
10 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
80 |
egzamin [R_Dp_w_1] |
ćwiczenia [R_Dp_fns_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
10 | Przygotowanie referatu i pracy pisemnej, lektura zadanej literatury. |
50 |
Zaliczenie [R_Dp_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |