Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania |
---|---|
Kod modułu: | B6 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie biologiczne i medyczne uwarunkowania rozwoju człowieka, procesu wychowania i kształcenia , a także patomechanizmów powstawania zaburzeń i nieprawidłowości w rozwoju somatycznym i stanie zdrowia [O_B_1] |
K_W02 [5/5] |
Student potrafi wykorzystując podstawową wiedzę z zakresu biologii rozwoju człowieka , zaburzeń rozwoju analizować i interpretować wybrane sytuacje edukacyjne i wychowawcze [O_B_2] |
K_U01 [5/5] |
Student jest przekonany o potrzebie uwzględniania aspektów zdrowia i rozwoju w wybranych środowiskach, wykazuje aktywność i gotowość podejmowania wyzwań zawodowych w tym zakresie [O_B_3] |
K_K03 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Kolokwium [O_B_w_1] | W ramach wykładu wszyscy studenci napiszą kolokwium (test wielokrotnego wyboru, pytania otwarte i zamknięte) obejmujące zakres materiału realizowanego na wykładzie |
O_B_1 |
Kolokwium [O_B_w_2] | W ramach ćwiczeń studenci napiszą kolokwium obejmujące zakres materiału realizowanego na ćwiczeniach |
O_B_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [O_B_fns_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
20 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą |
10 |
Kolokwium [O_B_w_1] |
ćwiczenia [O_B_fns_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
10 | Student przygotowuje się do zajęć według szczegółowego rozkładu podanego na pierwszych zajęciach |
20 |
Kolokwium [O_B_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |