Ochrona własności intelektualnej
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N1PE19.2019

Nazwa modułu: | Ochrona własności intelektualnej |
---|---|
Kod modułu: | A3 |
Kod programu: | W3-N1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Opis: | Wszystkie, przedstawione efekty kształcenia odnoszące się do przedmiotu: Ochrona własności intelektualnej, planuje się osiągnąć za pomocą wykładowej formy kształcenia. Moduł wyposaża studenta w niezbędną wiedzę dotyczącą prawnych i etycznych aspektów ochrony własności intelektualnej oraz rozwija wrażliwość niezbędną do dostrzegania i rozumnego rozstrzygania problemów moralnych i prawnych, związanych, m.in. z pracą zawodową. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student jest przekonany o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i prawne oraz przestrzegania prawa w zakresie ochrony własności intelektualnej. [O_W_I_1] |
K_W15 [5/5] |
Student dostrzega i formułuje dylematy prawne, moralne i etyczne, związane z ochroną własności intelektualnej oraz potrafi je odnieść do własnych doświadczeń życiowych i zawodowych. [O_W_I_2] |
K_W15 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Kolokwium [O_W_I _w_1] | Pisemne kolokwium, dotyczącego uregulowań prawnych determinujących zasady funkcjonowania własności intelektualnej. |
O_W_I_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [O_W_I_fns_1] | Metoda podająca |
4 | Student przygotowuje się
do pisemnego kolokwium |
26 |
Kolokwium [O_W_I _w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |