Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S1PE19.2019

Nazwa modułu: | Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej |
---|---|
Kod modułu: | EOW17 |
Kod programu: | W3-S1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Moduł metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej realizowany jest w formie ćwiczeń. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie współczesne podejście do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i wynikające z niego nowe formy edukacji, w tym integracyjna i włączająca; [OW_MPOW_1] |
K_W08 [5/5] |
Student zna i rozumie organizację i metodyki kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie integracyjnym i włączającym oraz modele indywidualizacji lekcji, efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć. [OW_MPOW_2] |
K_W10 [5/5] |
Student potrafi prowadzić zajęcia w grupie zróżnicowanej, dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów. [OW_MPOW_3] |
K_U07 [4/5] |
Student potrafi projektować i prowadzić zajęcia oraz dokonywać ich ewaluacji – zgodnie z wybranym zakresem pedagogiki specjalnej. [OW_MPOW_4] |
K_U11 [4/5] |
Student jest gotów do budowania relacji opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy z uczniami i innymi podmiotami. [OW_MPOW_5] |
K_K02 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
projekt indywidualny [OW_MPOW_w_1] | Projekt będzie podstawą oceny ćwiczeń. |
OW_MPOW_2 |
aktywność na zajęciach [OW_MPOW_w_2] | Zabieranie merytorycznego głosu w ramach ćwiczeń. |
OW_MPOW_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [OW_MPOW_fs_2] | Warsztaty, dyskusja, praca w grupach |
30 | Student zapoznaje się z literaturą stanowiącą podstawę do ćwiczeń, opracowuje własny projekt zajęć opiekuńczo-wychowawczych |
90 |
projekt indywidualny [OW_MPOW_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |