Wspieranie potencjałów wychowanków Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S1PE19.2019

Nazwa modułu: Wspieranie potencjałów wychowanków
Kod modułu: ER15
Kod programu: W3-S1PE19.2019
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
  • semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są ćwiczeniową formą kształcenia.
Wymagania wstępne:
brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna i rozumie metody pracy nauczyciela, wychowawcy i pedagoga szkolnego w zakresie wspierania potencjałów wychowanków [R_W_1]
K_W08 [5/5] K_W09 [5/5] K_W10 [5/5]
Student potrafi analizować i stosować metody pracy nauczyciela, wychowawcy i pedagoga szkolnego w zakresie wspierania potencjałów wychowanków [R_W_2]
K_U05 [4/5] K_U07 [4/5]
Student jest gotów do współpracy z nauczycielami lub terapeutami w celu doskonalenia swojego warsztatu pracy [R_W_3]
K_K03 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [R_W_w_1]
Aktywność i projekt grupowy
R_W_1 R_W_2 R_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [R_W_fs_1]
Metody aktywne
15
Przygotowanie projektu i lektura zadanej literatury.
45 Zaliczenie [R_W_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)