Wspieranie potencjałów wychowanków
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S1PE19.2019

Nazwa modułu: | Wspieranie potencjałów wychowanków |
---|---|
Kod modułu: | ER15 |
Kod programu: | W3-S1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są ćwiczeniową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie metody pracy nauczyciela, wychowawcy i pedagoga szkolnego w zakresie wspierania potencjałów wychowanków [R_W_1] |
K_W08 [5/5] |
Student potrafi analizować i stosować metody pracy nauczyciela, wychowawcy i pedagoga szkolnego w zakresie wspierania potencjałów wychowanków [R_W_2] |
K_U05 [4/5] |
Student jest gotów do współpracy z nauczycielami lub terapeutami w celu doskonalenia swojego warsztatu pracy [R_W_3] |
K_K03 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [R_W_w_1] | Aktywność i projekt grupowy |
R_W_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [R_W_fs_1] | Metody aktywne |
15 | Przygotowanie projektu i lektura zadanej literatury. |
45 |
Zaliczenie [R_W_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |