Wprowadzenie do pedagogiki penitencjarnej
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S1PE19.2019

Nazwa modułu: | Wprowadzenie do pedagogiki penitencjarnej |
---|---|
Kod modułu: | ER8 |
Kod programu: | W3-S1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
absolwent zna elementarną terminologię z zakresu pedagogiki penitencjarnej i rozumie jej źródła [R_W_1] |
K_W03 [5/5] |
zna i rozumie problematykę penitencjarną [R_W_2] |
K_W01 [4/5] |
potrafi posługiwać się podstawowymi terminami teoretycznymi do analizy oraz projektowania, realizacji i ewaluacji strategii działań pedagogicznych w jednostkach penitencjarnych oraz przewidywać skutki tych działań [R _W _3] |
K_U01 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [R_W_w_1] | Zaliczenie pisemne |
R_W_1 |
Zaliczenie [R_W_w_2] | Aktywność i projekt grupowy |
R_W_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_W_fs_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
45 |
Egzamin [R_W_w_1] |
ćwiczenia [R_W_fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
30 | Przygotowanie projektu i lektura zadanej literatury. |
60 |
Zaliczenie [R_W_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |