Przemoc wobec dzieci
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S1PE19.2019

Nazwa modułu: | Przemoc wobec dzieci |
---|---|
Kod modułu: | B18 |
Kod programu: | W3-S1PE19.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Wszystkie efekty kształcenia modułu powiązane są z ćwiczeniową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie istotę różnych rodzajów przemocy wobec dzieci, etyczny oraz społeczno-kulturowy kontekst zjawiska oraz indywidualne (rozwojowe) i społeczne znaczenie (konsekwencje) jego występowania. [R_PwD_1] |
K_W02 [5/5] |
Student zna i rozumie uwarunkowania występowania problemów przemocy wobec dzieci w rodzinie i innych środowiskach wychowawczych, w perspektywie różnych teorii oraz czynników ryzyka oraz zna aktualne doktryny prawne oraz interwencyjne dotyczące eliminacji zjawiska [R_PwD_2] |
K_W08 [4/5] |
Student jest gotów i potrafi identyfikować oraz odpowiednio reagować na występowanie problemu przemocy w rodzinie - w kontekście indywidualnych przypadków oraz w środowisku społecznym [R_PwD_3] |
K_U02 [3/5] |
Student jest gotów i potrafi wykorzystać wiedzę i umiejętności do projektowania , organizowania interdyscyplinarnych działań i współpracować w ich ramach z innymi w celu eliminacji problemu, w perspektywie indywidualnych przypadków i środowisk oraz potrafi samodzielnie rozwijać i aktualizować swoje kompetencje [R_PwD_4] |
K_K03 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [R_PwD1] | Aktywność w ramach zadań szczegółowych indywidualnych i grupowych oraz projekt końcowy |
R_PwD_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [R_PwD_fs_1] | Metody aktywizujące studentów, gamifikacje, metoda projektów, metody symulacyjne, story-telling, case- study, dyskusja, debaty, mini open-space, design-thinking |
15 | lektura zadanych źródeł (literatury i innych materiałów), indywidualne i grupowe zadania, przygotowywanie projektów. |
45 |
Zaliczenie [R_PwD1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |