Praktyka psychologiczno-pedagogiczna - szkoła ponadpodstawowa Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: W4-N2MT19.2019

Nazwa modułu: Praktyka psychologiczno-pedagogiczna - szkoła ponadpodstawowa
Kod modułu: 03-MO2N-19-PPP-SPP
Kod programu: W4-N2MT19.2019
Semestr: semestr zimowy 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Zamierzone efekty planuje się osiągnąć dzięki uczestnictwu studentów (w niewielkich grupach typu laboratoryjnego) wraz ze swoim opiekunem (nauczycielem akademickim) w codziennej działalności placówek edukacyjnych oraz opiekuńczo-wychowawczych i resocjalizacyjnych.
Wymagania wstępne:
brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma podstawową wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej oraz opiekuńczo-wychowawczej; określa relacje zachodzące pomiędzy wychowawcą/nauczycielem a wychowankiem/uczniem/ oraz wskazuje zakres kierunkowych działań pedagogicznych realizowanych w konkretnych typach placówek. [PPPeB_1]
KN_W02 [3/5] KN_W05 [3/5] KN_U05 [3/5] KN_U12 [3/5] KN_K04 [3/5]
Student prezentuje elementarną wiedzę o metodyce wykonywania typowych zadań, normach, procedurach stosowanych w instytucjonalnych formach działalności pedagogicznej realizujących kształcenie. [PPPeB_2]
KN_W04 [3/5] KN_W11 [3/5]
Student ocenia przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej (np. zarządzania grupą, diagnozowania indywidualnych potrzeb uczniów). [PPPeB_3]
KN_U02 [3/5] KN_U14 [3/5]
Student sumiennie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne. [PPPeB_4]
KN_K03 [3/5] KN_K06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
raport z praktyk (w tym analiza dokumentacji) [PPPeB_w_1]
Student dokonuje przeglądu udostępnionej/wskazanej dokumentacji ilustrującej funkcjonowanie hospitowanych placówek w zakresie ich działalności pedagogiczno-psychologicznej. Student przedstawia własne spostrzeżenia dotyczące metod i procedur oraz dobrych praktyk, jakie zaobserwował w instytucjach będących miejscem praktyki.
PPPeB_1 PPPeB_2 PPPeB_3 PPPeB_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
praktyka [PPPeB_fns_1]
(brak informacji)
30
(brak informacji)
30 raport z praktyk (w tym analiza dokumentacji) [PPPeB_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)