Warsztat 4 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 4 lub Warsztat producencki 4) Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: Warsztat 4 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 4 lub Warsztat producencki 4)
Kod modułu: 09-ZN-S2-W4
Kod programu: W8-S2CM20.2020
Semestr:
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 5
Opis:
Przedmiot do wyboru: • Warsztat filmowo-telewizyjny 4 • Warsztat producencki 4 Opis przedmiotu: Warsztat filmowo-telewizyjny 4 Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z praktyczną wiedzą związaną z kwestią osiągnięcia sukcesu przy realizacji projektu w social media jako podstawowego narzędzia rozwoju lokalnego i na arenie międzynarodowej. Zagadnienia, jakie będą poruszane to: montaż dzieła multimedialnego w zależności od sposobu dystrybucji, dobór muzyki i efektów dźwiękowych do filmu lub programu telewizyjnego, kreatywne podejście do promocji dzieła i jego sprzedaży. Zapoznanie studentów ze sposobami wykorzystywania mediów społecznościach jako sposobu komunikowania się polityków, dziennikarzy i obywateli. Opis przedmiotu: Warsztat producencki 4 Celem zajęć jest podsumowanie wiedzy teoretycznej praktycznej w ramach dotychczasowego przebiegu studiów. Zasadnicze cele: przekazanie wiedzy z zakresu planowania i wdrażania projektu europejskiego, struktury działań przy jego organizacji, prezentacja metod szacowania kosztów, a także sporządzania raportów zgodnie z regułami obowiązującymi w krajach UE, wyrobienie umiejętności właściwego rozpoznawania aspektów technicznoorganizacyjnych oraz kierowania zespołem projektowym, wyrobienie umiejętności sporządzania projektów niezbędnej przy podejmowaniu i prowadzeniu działalności usługowej.
Wymagania wstępne:
Istniejący własny projekt studenta w social media.
Literatura podstawowa:
G. Mercado: Okiem filmowca. Wojciech Marzec, Warszawa 2018 D. Arijon: Gramatyka język filmowego. Wojciech Marzec, Warszawa 2018 R. Gillian: Interpretacja materiałów wizualnych. Krytyczna metodologia badań nad wizualnością. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student rozpoznaje oraz wymienia fundusze i programy UE wspierające działalność medialną. [W4_1]
K_W08 [4/5]
Student identyfikuje działania niezbędne w cyklu życia projektu i wskazuje główne problemy związane z realizacją i oceną projektów. [W4_2]
K_W06 [5/5]
Student potrafi sporządzić raport zgodnie z wytycznymi UE i dobrać właściwe metody oceny. [W4_3]
K_U07 [4/5]
Student potrafi poruszać się w obszarze nowych mediów oraz wykorzystywać nowoczesne technologie do tworzenia nowych form medialnych i okołomedialnych. [W4_4]
K_U08 [5/5]
Student pracuje w zespole analizującym różne problemy oceny realizacji projektów, pracując w grupie jest otwarty na uczestniczenie w przygotowywaniu projektów, związanych z rozwojem usług. [W4_5]
K_K07 [3/5]
Student ma świadomość praktycznego zastosowania nowych mediów oraz etycznego zachowania w prowadzeniu działalności publicznej. [W4_6]
K_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [W4_w_1]
Sprawdzian wiedzy w formie pisemnej lub ustnej.
W4_1 W4_2
Ocena ciągła [W4_w_2]
Ocena wypowiedzi studenta podczas zajęć. Student na zakończenie IV semestru musi zrealizowany własny projekt oraz mieć zaplanowaną sprzedaż w Internecie.
W4_3 W4_4 W4_5 W4_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [W4_fs_1]
Wykład interaktywny, dyskusja, warsztat moderowany, prezentacja multimedialna.
15
Opracowanie treści wykładu, analiza literatury i przykładów dzieł multimedialnych, filmów i innych materiałów audio-wizualnych.
45 Sprawdzian [W4_w_1]
warsztat [W4_fs_2]
Praca w grupie, dyskusja, analiza tekstów i materiałów źródłowych.
15
Przygotowanie całości projektu multimedialnego w social media.
75 Ocena ciągła [W4_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)