Zarządzanie projektem medialnym Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: Zarządzanie projektem medialnym
Kod modułu: 09-ZN-S2-ZPM
Kod programu: W8-S2CM20.2020
Semestr:
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z praktyczną wiedzą związaną z kwestią osiągnięcia sukcesu przy realizacji projektu sukcesu. Zagadnienia: planowanie, wdrażanie i rozliczanie projektów multimedialnych, metodyki zarządzania projektami, cykl życia projektu i charakterystyka poszczególnych faz, struktura zespołów projektowych, zarządzanie ryzykiem w projektach multimedialnych, techniki planowania pracy własnej i członków zespołu projektowego multimedialnego, budowanie harmonogramu realizacji projektu.
Wymagania wstępne:
Student powinien mieć podstawową wiedzę z zakresy zarządzania zespołem produkcyjnym w branży medialnej.
Literatura podstawowa:
R. K. Wysocki: Efektywne zarządzanie projektami: poznaj nowoczesne metody zarządzania projektami. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2005 B. Grucza, K. Ćwik: Zarządzanie projektami: studia przypadków. Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2013 M. Kapusta: Zarządzanie projektami krok po kroku. Samo Sedno, Warszawa 2013
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma podstawową wiedzę z zakresu planowania i realizacji projektu medialnego. [ZPM_1]
K_W11 [5/5]
Student ma wiedzę z zakresu stosowanych metod i technik zarządzania projektem lub pakietem projektów medialnych. [ZPM_2]
K_W09 [4/5]
Student potrafi zaplanować projekt, określić warunki jego zakończenia, zdefiniować strukturę organizacyjną projektu, stworzyć plan wykorzystania zasobów, harmonogram projektu, zidentyfikować ryzyko realizacji projektu, zbudować wykres Gantta, zaplanować budżet projektu oraz ocenić projekt. [ZPM_3]
K_U09 [5/5] K_U13 [4/5]
Student potrafi wykorzystać program MS Project do zarządzania wybranym przedsięwzięciem medialnym. [ZPM_4]
K_U11 [4/5] K_U13 [4/5]
Student ma kompetencje do pełnienia roli lidera projektu multimedialnego i potrafi współdziałać w zespole. [ZPM_5]
K_K10 [3/5]
Student posiada zdolność tworzenia zespołu projektowego, ma świadomość znaczenia współdziałania, rozwijania relacji międzyludzkich i profesjonalnych. [ZPM_6]
K_K09 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [ZPM_w_1]
Egzamin w formie pisemnej – test wiedzy na temat technik zarządzania zespołem produkcyjnym w branży medialnej.
ZPM_1 ZPM_2
Ocena ciągła [ZPM_w_2]
Ocena prac cząstkowych mających na celu nabycie przez studenta umiejętności planowania i realizacji projektów medialnych.
ZPM_3 ZPM_4 ZPM_5 ZPM_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [ZPM_fs_1]
Wykład teoretyczny, wykład aktywizujący, prezentacja multimedialna, dyskusja.
15
Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu.
15 Sprawdzian [ZPM_w_1]
ćwiczenia [ZPM_fs_2]
Studia przypadków, które mają skłonić studentów do samodzielnego zarządzania projektami multimedialnymi. Ćwiczenia aktywizujące, gra, symulacja biznesowa. Praca w grupach.
15
Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
15 Ocena ciągła [ZPM_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)