Warsztat 3 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 3 lub Warsztat producencki 3) Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: Warsztat 3 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 3 lub Warsztat producencki 3)
Kod modułu: 09-ZN-S2-W3
Kod programu: W8-S2CM20.2020
Semestr:
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 5
Opis:
Przedmiot do wyboru: • Warsztat filmowo-telewizyjny 3 • Warsztat producencki 3 Opis przedmiotu: Warsztat filmowo-telewizyjny 3 Celem zajęć jest podsumowanie wiedzy teoretycznej praktycznej w ramach dotychczasowego przebiegu studiów. Podstawowym celem wykładów jest zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi zagadnieniami historii filmu powszechnego, na tle kulturowym, społecznym i politycznym. Refleksja historyczna zostanie powiązana z refleksją nad ewolucją środków filmowego wyrazu, będącą rezultatem współdziałania czynników estetycznych oraz technologicznych. Szczególna uwaga zostanie poświęcona analizie i interpretacji filmów ilustrujących wykłady. Opis przedmiotu: Warsztat producencki 3 Celem zajęć jest praktyczne wdrożenie w praktykę tworzenia dzieł multimedialnych wiedzy i umiejętności z pozostałych przedmiotów semestru 3. Przedmiot ten będzie miał charakter praktyczny, a jego istotą będzie wykorzystanie wiedzy o procesie produkcji filmowej i telewizyjnej w nowych mediach. Student pozna potencjalne źródła finansowania, w tym jak pozyskać środki publiczne, europejskie, prywatne środki, oraz źródła wzajemnej wymiany świadczeń w zakresie projektów social media.
Wymagania wstępne:
Wymagana jest ogólna wiedza o kinematografii, umiejętność korzystania z narzędzi social media.
Literatura podstawowa:
M. Wellins: Myśleć animacją. Wojciech Marzec, Warszawa 2018 B. Brown: Sztuka operatorska. Wojciech Marzec, Warszawa 2018 S. Curran Bernard: Film dokumentalny, kreatywne opowiadanie. Wojciech Marzec, Warszawa 2016
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna i rozumie podstawowe pojęcia dotyczące ochrony własności intelektualnej, charakteryzuje prawa osobiste i majątkowe. Identyfikuje zasady prawa autorskiego w powiązaniu z obowiązującym w tym zakresie prawem Wspólnoty Europejskiej, ma wiedzę dotyczącą podstawowych regulacji prawnych, dotyczących ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego. [W3_1]
K_W08 [5/5]
Student zna ogólne zasady tworzenia i wykorzystania grafiki w komunikacji reklamowej, znaczenie, odbiór i dobór kolorów i kształtów przy projektowaniu grafiki. [W3_2]
K_W05 [4/5]
Student potrafi zaplanować proces powstawania grafiki użytkowej – od określenia celu przez projekt po weryfikację gotowego projektu z oczekiwaniami. [W3_3]
K_U07 [5/5]
Student wykrywa zależności między procesami społecznymi, cywilizacyjnymi i kulturowymi i wie jak przedstawić je w projekcie mającym na celu pozyskanie funduszy, ma umiejętność ochrony danych, nadąża za szybkim rozwojem technologii związanej z bezpieczeństwem w sieci. [W3_4]
K_U05 [4/5]
Student zachowuje otwartość na różne koncepcje rozwiązań problemów postawionych do analizy w trakcie ćwiczeń oraz troszczy się o osiągnięcie przyjętych celów. [W3_5]
K_K05 [3/5]
Student posiada gotowość i otwartość do ustawicznego dokształcania się w zakresie procedur bezpieczeństwa w sieci, a na podstawie analizy nowych sytuacji i problemów samodzielnie formułuje propozycje ich rozwiązania. [W3_6]
K_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [W3_w_1]
Sprawdzian wiedzy w formie pisemnej lub ustnej weryfikujący kompetencje studenta w następującym zakresie: wiedza ogólna dotycząca sprzedaży dzieła w sieci, umiejętności prowadzenia biznesu, znajomość podstaw sprzedaży dzieła na przykładzie własnego biznesu. Student powinien być po analizie sprzedażowej swojego dzieła.
W3_1 W3_2
Ocena ciągła [W3_w_2]
Bieżąca ocena indywidualna pracy studenta z zakresu jego własnych działań dążących do sprzedaży dzieła w sieci. Obserwacja studenta pod względem znajomości wartości swojego dzieła. Student przygotowuje się na egzamin z wiedzy teoretycznej oraz przygotowuje w sposób graficzny plan sprzedaży swojego dzieła.
W3_3 W3_4 W3_5 W3_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [W3_fs_1]
Wykład interaktywny, w tym dyskusja na temat odpowiednich form tworzenia, produkcji i sprzedaży dzieła.
15
Opracowanie treści wykładu, analiza literatury i przykładów dzieł multimedialnych, filmów i innych materiałów audio-wizualnych.
45 Sprawdzian [W3_w_1]
warsztat [W3_fs_2]
Metoda aktywizująca, praca w grupach i analiza z zakresu sprzedaży dzieł multimedialnych w social media.
15
Przygotowanie wybranych części projektu multimedialnego w social media w obszarach wskazanych przez wykładowcę.
75 Ocena ciągła [W3_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)