Pozyskiwanie środków finansowych i sponsoring Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: Pozyskiwanie środków finansowych i sponsoring
Kod modułu: 09-ZN-S2-PSFIS
Kod programu: W8-S2CM20.2020
Semestr:
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem tych zajęć jest przekazanie wiedzy na temat źródeł pozyskiwania środków finansowych z podziałem na środki unijne, publiczne, źródła prywatne i komercyjne. Student pozna też zasady współpracy product pleacement i city pleacement. Student pozna pojęcie sponsoringu jako formę promocji. Celem będzie przekazanie wiedzy, w jaki sposób i jakie pieniądze pozyskać, jak je odpowiednio wydatkować i w jaki sposób rozliczyć wzajemne świadczenia z podmiotami finansującymi.
Wymagania wstępne:
Student powinien posiadać wiedzę na temat rynku, być przedsiębiorczym i asertywnym.
Literatura podstawowa:
A. Wróblewska: Rynek filmowy w Polsce. Wojciech Marzec, Warszawa 2014 G. Stonehouse, J. Hamill, D. Campbell, T. Purdie: Globalizacja. Strategia i zarządzanie. Felberg SJA, Warszawa 2001 H. Kerzner : Zarządzanie projektami. Studia przypadku. One Press, Kraków 2006
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student posiada wiedzę z zasad autoprezentacji, w tym swobodnie porusza się w zakresie komunikacji z klientem i negocjacji biznesowych. [PSFIS_1]
K_W05 [4/5]
Student posiada wiedzę z analizy biznesowej. [PSFIS_2]
K_W06 [5/5]
Student posiada umiejętności komunikacji, odważnie podejmuje decyzji, potrafi ponosić konsekwencje dokonanych transakcji. [PSFIS_3]
K_U07 [5/5]
Student posiada umiejętności negocjacyjne, posiada umiejętność zdobywania funduszy, posiada umiejętność swobodnego poruszania się w wypełnianiu podstawowych formularzy. [PSFIS_4]
K_U08 [4/5]
Student wykazuje postawę współodpowiedzialności za wypracowane wspólnie wyniki. [PSFIS_5]
K_K05 [3/5]
Student ma świadomość potencjalnych konsekwencji swoich decyzji finansowych. [PSFIS_6]
K_K08 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [PSFIS_w_1]
Egzamin pisemny w zakresie przedstawienia konkretnych przykładów źródeł finansowania produkcji multimedialnych.
PSFIS_1 PSFIS_2
Ocena ciągła [PSFIS_w_2]
Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeń zgodny z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie. Student będzie poddany testowi na konkretnym przykładzie. Student dobierze dowolną osobę z grupy i w formie ustnej zaprezentuje swoją wiedze na temat negocjacji pozyskania danego źródła finansowego. Student przedstawi w formie prezentacji multimedialnej swoją ofertę sponsoringu.
PSFIS_3 PSFIS_4 PSFIS_5 PSFIS_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PSFIS_fs_1]
Wykład, prezentacja multimedialna, dyskusja, praca na przykładach.
15
Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu.
15
ćwiczenia [PSFIS_fs_2]
Praca w grupach w zakresie prowadzenia negocjacji i na przykładach pakietów sponsoringowych.
15
Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
15
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)