Techniki sprzedaży dzieła multimedialnego Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: Techniki sprzedaży dzieła multimedialnego
Kod modułu: 09-ZN-S2-TSDM
Kod programu: W8-S2CM20.2020
Semestr:
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do sprzedaży swoich dzieł multimedialnych. Zagadnienia, które będą omawiane, to: przygotowanie się do rozmowy z klientem, ustalenie celu rozmowy, budowanie dobrego, niebanalnego kontaktu z klientem, budowanie długofalowej, obustronnie korzystnej relacji handlowej, rozpoznawanie i uwzględnianie w negocjacjach typu osobowości klienta. Dalszej części zajęć student nauczy się rozpoznawać potrzeby klienta, uzyskiwać informacje niezbędnych do przygotowania argumentacji, radzić sobie z niechęcią do współpracy, zastrzeżeniami, radzić sobie z krytyką, presją i manipulacją, zamykać sprzedaż, negocjować warunków transakcji w sposób dający jak największą satysfakcję obydwu stronom.
Wymagania wstępne:
Umiejętność podejmowania ryzyka.
Literatura podstawowa:
W. Skarbek: Multimedia – Algorytmy i standardy kompresji. AOW PLJ, Warszawa 1998 L. Sparks: Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań. One Press, Warszawa 2008 Ch.M.Futrell: Nowoczesne techniki sprzedaży. Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientami. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2011
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student posiada wiedzę na temat technik sprzedaży, analizy wyników sprzedażowych, kanałów sprzedaży i dystrybucji. [TSDM_1]
K_W08 [4/5]
Student ma wiedzę o sposobach dotarcia do potencjalnych odbiorców swoich dzieł audiowizualnych. [TSDM_2]
K_W05 [5/5]
Student posiada umiejętności dobrej prezentacji projektu, skupiania na sobie uwagi oraz przekonywania innych. [TSDM_3]
K_U07 [5/5]
Student ma umiejętność odpowiedniego przedstawienia własnego projektu multimedialnego, uwzględniając to, co w nim najważniejsze. [TSDM_4]
K_U08 [4/5]
Student posiada świadomość samoprezentacji oraz istoty dialogu z klientem. [TSDM_5]
K_K05 [4/5]
Student rozumie znaczenie wzajemnego szacunku i zaufania w biznesie, a także znaczenie szczere i profesjonalnej współpracy z klientem. [TSDM_6]
K_K07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [TSDM_w_1]
Sprawdzian wiedzy w formie pisemnej lub ustnej, weryfikujący kompetencje studenta w następującym zakresie: wiedza ogólna dotycząca sprzedaży dzieła w sieci, umiejętności prowadzenia biznesu, znajomość podstaw sprzedaży dzieła na przykładzie własnego biznesu. Student powinien być po analizie sprzedażowej swojego dzieła.
TSDM_1 TSDM_2
Ocena ciągła [TSDM_w_2]
Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta z zakresu jego własnych działań dążących do sprzedaży dzieła w sieci. Obserwacja studenta pod względem znajomości wartości swojego dzieła. Student przygotowuje się na egzamin z wiedzy teoretycznej oraz przygotowuje w sposób graficzny plan sprzedaży swojego dzieła.
TSDM_3 TSDM_4 TSDM_5 TSDM_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [TSDM_fs_1]
Wykład teoretyczny, dyskusja na temat odpowiednich form sprzedaży dzieła. Student pozna etapy sprzedaży dzieła, jego korzyści i niebezpieczeństwa jak i konsekwencje złej sprzedaży dzieła.
15
Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu.
15 Sprawdzian [TSDM_w_1]
ćwiczenia [TSDM_fs_2]
Metoda aktywizująca, praca w grupach i analiza z zakresu sprzedaży między swoich dzieł pomiędzy sobą, każdy będzie mógł zadawać pytania innym, jak i będzie podlegał ich ocenie.
15
Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
15 Ocena ciągła [TSDM_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)