Techniki i metody promocji Kierunek studiów: Filologia polska
Kod programu: W1-S2FP19.2019

Nazwa modułu: Techniki i metody promocji
Kod modułu: 02-FP-DP-S2-TMP
Kod programu: W1-S2FP19.2019
Semestr:
  • semestr letni 2020/2021
  • semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Pojęcie promocji. Model przekazu promocyjnego. Plan promocji. Cele kampanii reklamowej. Strategia kreatywna promocji. Strategie promocji (np. rodzajowa, unikatowa, wizerunku marki, emocjonalna). Etapy działań promocyjnych. Struktura promocji – narzędzia promocyjne. Wskaźniki efektywności promocji. Aspekty prawne i etyczne w ramach działań reklamowych.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
posiada pogłębioną wiedzę na temat związków filologii z innymi wybranymi dziedzinami nauki (socjologią, filozofią, psychologią, medioznawstwem, kulturoznawstwem, estetyką, etyką) [TMP_1]
K_W04 [4/5]
posiada wiedzę o związkach między literaturą oraz innymi stylami polszczyzny, dyskursami nieliterackimi i praktykami językowymi [TMP_2]
K_W13 [5/5]
potrafi wskazać ośrodki zajmujące się propagowaniem, podtrzymywaniem i rozwijaniem kultury języka polskiego [TMP_3]
K_W23 [4/5]
w rozważaniach z zakresu literaturoznawstwa lub językoznawstwa potrafi celowo i efektywnie wykorzystać wiedzę z dziedziny innych nauk humanistycznych (lub społecznych) [TMP_4]
K_U06 [4/5]
posiada umiejętność merytorycznego argumentowania, wyprowadzania wniosków badawczych oraz syntetycznego podsumowania z celowym wykorzystaniem literatury przedmiotu z zakresu literaturoznawstwa, językoznawstwa oraz dyscyplin pokrewnych [TMP_5]
K_U10 [5/5]
rozumie potrzebę dalszego rozwijania swojej wiedzy oraz umiejętności [TMP_6]
K_K01 [5/5]
potrafi pracować w ramach zespołu realizującego wyznaczone przez nauczyciela akademickiego lub samodzielnie określone zadanie [TMP_7]
K_K04 [4/5]
rozumie doniosłość języka oraz literatury dla definiowania i rozwiązywania problemów kulturowo-społecznych [TMP_8]
K_K08 [5/5]
rozumie doniosłość i kulturową wartość regionalnego zróżnicowania języka polskiego [TMP_9]
K_K10 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zadanie domowe [TMP_w_1]
Przynajmniej jedna praca zrealizowana przez studenta samodzielnie lub w grupie zadaniowej w czasie wolnym od zajęć
TMP_1 TMP_2 TMP_3 TMP_4 TMP_5 TMP_6 TMP_7 TMP_8 TMP_9
Test sprawdzający [TMP_w_2]
Test sprawdzający stopień przyswojenia wiedzy i umiejętności praktycznych z technik i metod promocji
TMP_1 TMP_2 TMP_3 TMP_4 TMP_5 TMP_6 TMP_7 TMP_8 TMP_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [TMP_fs_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: 1. Oglądowe (pokaz, obserwacja) 2. Słowne (opis, objaśnienie, wyjaśnienie) 3. Praktycznego działania: - syntetyczna - nauczanie wykonywania analizy - analityczna - rozbicie analizy na części składowe - kompleksowa - dzielenie całości na fragmenty i po ich opanowaniu łączenie w całość.
15
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, lektura zadanych książek, analiza lingwistyczna wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
45 Test sprawdzający [TMP_w_2]
laboratorium [TMP_fs_2]
metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz grami sytuacyjną i dydaktyczną), metoda zadaniowa oraz analiza materiału językowego
15
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, lektura zadanych książek, analiza lingwistyczna wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
45 Zadanie domowe [TMP_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)