Public relations Kierunek studiów: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Kod programu: 06-N1ZL15.2015

Nazwa modułu: Public relations
Kod modułu: 06-ZZL-S1-PR
Kod programu: 06-N1ZL15.2015
Semestr:
  • semestr zimowy 2018/2019
  • semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł prowadzony jest w formie wykładów. Celem zajęć jest pogłębienie wiedzy studentów w zakresie podstawowych informacji o PR w organizacji, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji oraz elementach reklamy. Poruszane zagadnienia to m.in.: schemat komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji, narzędzia PR, analiza komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w organizacji w sytuacji kryzysowej (analiza przypadków), elementy dotyczące reklamy, w szczególności reklama społeczna oraz działalność społecznie pożądana organizacji jako element CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). Student powinien po zakończeniu cyklu kształcenia w module potrafić wykorzystać pozyskaną wiedzę do praktycznego projektowania działań w zakresie PR.
Wymagania wstępne:
Znajomość podstaw marketingu
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna podstawowe pojęcie z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji [PR _1]
ZZL1_W05 [3/5]
Student posiada wiedzę na temat wybranych narzędzi PR, kreowania wizerunku i marki, a także technik wykorzystywanych w reklamie w kontekście instrumentów kreowania struktur organizacyjnych i tworzenia mechanizmów zarządzania i funkcjonowania organizacji społecznych [PR _2]
ZZL1_W07 [2/5]
Student ma świadomość wagi komunikacji organizacji w otoczeniu lokalnym, zna podstawowe zagrożenia i korzyści wynikające z komunikacji organizacji/przedsiębiorstwie/instytucji (sektor publiczny, prywatny i ngo) z otoczeniem [PR _3]
ZZL1_W05 [3/5]
Student potrafi dokonać analizy sytuacji problemowej w kontekście komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji i odpowiednio dopasować strategie i narzędzia PR do sytuacji [PR _4]
ZZL1_U01 [2/5]
Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu elementów PR i reklamy w projektowaniu innowacyjnej propozycji zarysu strategii kreowania wizerunku organizacji [PR _5]
ZZL1_U04 [2/5]
Student jest przedsiębiorczy, rozumie priorytety organizacji, jest świadomy wymogu społecznej i etycznej odpowiedzialności działań związanych z PR [PR _6]
ZZL1_K05 [4/5] ZZL1_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Test pisemny [PR_w1]
Moduł ma charakter wykładów, dlatego sposobem weryfikacji efektów kształcenia będzie test pisemny przeprowadzony na ostatnim wykładzie w cyklu. Test będzie się składał z 10 pytań wyboru o charakterze zamkniętym (4 możliwości wyboru odpowiedzi) oraz pytania otwartego.
PR _1 PR _2 PR _3 PR _4 PR _5 PR _6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PR _fns1]
wykład wybranych zagadnień z zakresu PR wykorzystaniem pomocy audiowizualnych
10
lektura uzupełniająca, praca z podręcznikiem, analiza case study i materiałów źródłowych przekazanych przez prowadzącego
50 Test pisemny [PR_w1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)