Programowanie animacji Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014

Nazwa modułu: Programowanie animacji
Kod modułu: 08- IGO1S-13-5S07
Kod programu: 08-S1INI12.2014
Semestr: semestr zimowy 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z projektowaniem oraz programowaniem animacji komputerowych. Student zapoznaje się ze środowiskiem Adobe Flash oraz skryptowym językiem Action Script będącymi podstawowymi narzędziami programistycznymi. Student potrafi zaprogramować animację komputerową w środowisku Adobe Flash oraz napisać i uruchomić pomocniczy program skryptowy w języku Action Script. Dodatkowo potrafi szczegółowo przeanalizować działanie napisanego programu.
Wymagania wstępne:
Wiadomości z zakresu podstaw programowania oraz grafiki komputerowej.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [08- IGO1S-13-5S07_K8]
K_1_A_I_K03 [1/5]
Prezentuje grupie własne pomysły na realizację zadań i algorytmów programistycznych. [08- IGO1S-13-5S07_K9]
K_1_A_I_K03 [1/5]
Korzysta z dokumentacji technicznej Adobe Flash i języka Action Script. [08- IGO1S-13-5S07_U5]
K_1_A_I_U01 [1/5]
Tworzy dokumentację własnych projektów programistycznych. [08- IGO1S-13-5S07_U6]
K_1_A_I_U03 [1/5]
Tworzy własne programy wykorzystujące środowisko Adobe Flash i język Action Script. [08- IGO1S-13-5S07_U7]
K_1_A_I_U15 [1/5] K_1_A_I_U19 [1/5]
Definiuje pojęcia związane z animacjami komputerowymi. [08- IGO1S-13-5S07_W1]
K_1_A_I_W12 [1/5] K_1_A_I_W15 [1/5]
Demonstruje zalety programu Adobe Flash w zakresie tworzenia animacji. [08- IGO1S-13-5S07_W2]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W17 [1/5]
Opisuje funkcje języka skryptowego Action Script. [08- IGO1S-13-5S07_W3]
K_1_A_I_W17 [1/5]
Konstruuje proste programy demonstrujące animacje komputerowe. [08- IGO1S-13-5S07_W4]
K_1_A_I_W17 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie w formie pisemnej [08- IGO1S-13-5S07w_1]
Pytania teoretyczne dotyczące omawianych na wykładzie zagadnień.
08- IGO1S-13-5S07_W1 08- IGO1S-13-5S07_W2 08- IGO1S-13-5S07_W3 08- IGO1S-13-5S07_W4
Zadanie programistyczno-projektowe [08- IGO1S-13-5S07w_2]
Indywidualnie realizowane, krótkie zadanie programistyczno-projektowe.
08- IGO1S-13-5S07_U5 08- IGO1S-13-5S07_U7 08- IGO1S-13-5S07_W4
Projekt zespołowy [08- IGO1S-13-5S07w_3]
Sprawdza stopień przygotowania studentów do realizacji większych projektów zespołowych.
08- IGO1S-13-5S07_K8 08- IGO1S-13-5S07_K9 08- IGO1S-13-5S07_U5 08- IGO1S-13-5S07_U6 08- IGO1S-13-5S07_U7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [08- IGO1S-13-5S07fs1]
Treści dostępne w formie przekazu multimedialnego. Przedstawione przykładowe zadania projektowe.
15
Zapoznanie się z tematyką zajęć określoną na wykładzie we własnym zakresie. Przygotowanie do zaliczenia.
15 Zaliczenie w formie pisemnej [08- IGO1S-13-5S07w_1]
laboratorium [08- IGO1S-13-5S07fs2]
Konfigurowanie i przygotowywanie narzędzi projektowych. Praktyczna implementacja określonych przez prowadzącego zadań. Bezpośrednie i elektroniczne wyjaśnianie problemów związanych z trudniejszymi częściami materiału.
30
Realizacja projektu w domu lub na komputerach udostępnianych w Instytucie studentom do pracy własnej.
45 Zaliczenie w formie pisemnej [08- IGO1S-13-5S07w_1] Zadanie programistyczno-projektowe [08- IGO1S-13-5S07w_2] Projekt zespołowy [08- IGO1S-13-5S07w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)