Wizualne elementy budowania marki Kierunek studiów: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Kod programu: 06-N1ZL15.2019

Nazwa modułu: Wizualne elementy budowania marki
Kod modułu: 06-ZZL-N1-WEBM
Kod programu: 06-N1ZL15.2019
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł prowadzony jest w formie wykładów i ćwiczeń. Celem przedmiotu jest zaznajomienie z potencjałem i możliwościami komunikowania za pomocą środków wizualnych, a także wprowadzenia studentów w zagadnienia tworzenia spójnych i skutecznych form wizualnego wizerunku instytucji. Studenci zostaną przygotowani do analizy wizerunku instytucji w kontekście możliwych działań marketingowych i promocyjnych oraz wprowadzeni w zagadnienia przygotowania i organizacji działań wizerunkowych we współpracy z odpowiednimi specjalistami.
Wymagania wstępne:
Znajomość podstaw marketingu, podstawowa wiedza dotycząca kształtowania wizerunku
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna i rozumie zasady kreowania wizerunku instytucji oraz zna narzędzia używane do tego celu. [WEBM_1]
ZZL1_W01 [3/5] ZZL1_W02 [3/5]
Student zna metodykę działań wizerunkowych oraz ma rozeznanie w nowoczesnych działaniach medialnych identyfikujących instytucje oraz eksponujących ich charakter. [WEBM_2]
ZZL1_W09 [3/5] ZZL1_W10 [3/5]
Student posiada umiejętność przygotowania briefu projektowego dotyczącego instytucji na potrzeby brandingu [WEBM_3]
ZZL1_U01 [4/5] ZZL1_U10 [4/5]
Student posiada umiejętność oceny merytorycznej kampanii wizerunkowej, a zwłaszcza jej elementów wizualnych; potrafi przeprowadzić krytyczną analizę [WEBM_4]
ZZL1_U01 [4/5] ZZL1_U12 [4/5]
Student rozumie potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywanych problemów, integrowania wiedzy z różnych dyscyplin oraz praktykowania samokształcenia służącego pogłębianiu zdobytej wiedzy [WEBM_5]
ZZL1_K01 [4/5]
Student potrafi współdziałać i pracować w grupie, a także komunikować się i współpracować ze specjalistami innych specjalności [WEBM_6]
ZZL1_K07 [4/5] ZZL1_K08 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Ocena ciągła [WEBM_w1]
analiza umiejętności definiowania i rozwiązywania problemów badawczych, obecność i aktywność podczas ćwiczeń, efektywność pracy zespołowej, kreatywność
WEBM_1 WEBM_3 WEBM_4 WEBM_5
Praca zaliczeniowa [WEBM_w2]
przygotowanie projektu definiującego potrzeby marketingowe i wizerunkowe organizacji uwzględniającego jej charakter; prezentacja projektu
WEBM_1 WEBM_2 WEBM_3 WEBM_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [WEBM_fns1]
prezentacja multimedialna, uczenie się w oparciu o problem, analiza przypadków
10
studia literaturowe – praca z zaproponowanymi pozycjami bibliograficznymi
35 Praca zaliczeniowa [WEBM_w2]
ćwiczenia [WEBM_fsn2]
praca indywidualna i zespołowa, analizy studium przypadku, dyskusje problemowe, rozwiązywanie zadań oraz prezentacja pracy zaliczeniowej
10
studia literaturowe, przygotowanie do dyskusji i zadań realizowanych podczas ćwiczeń; przygotowanie pracy zaliczeniowej obejmujące projekt i prezentację wyników
35 Ocena ciągła [WEBM_w1] Praca zaliczeniowa [WEBM_w2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)