Język angielski 1
Kierunek studiów: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Kod programu: 06-N1ZL15.2019

Nazwa modułu: | Język angielski 1 |
---|---|
Kod modułu: | 06-ZZL-N1-JA1 |
Kod programu: | 06-N1ZL15.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie, interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł zawiera elementy kształcenia w zakresie języka specjalistycznego z dziedziny przedmiotu. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem. |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka obcego zdobyta na dotychczasowych etapach kształcenia |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada umiejętności lingwistyczne w mowie i w piśmie, niezbędne w pracy zawodowej oraz naukowej w zakresie języka angielskiego zgodne z wymaganiami dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. [JA1_1] |
ZZL1_U09 [5/5] |
Posiada umiejętność przygotowania tekstów o charakterze naukowym i użytkowym, dotyczących zagadnień szczegółowych dla studiowanych tematów oraz na potrzeby zadań realizowanych w miejscu pracy i życiu prywatnym, w języku polskim i języku angielskim. [JA1_2] |
ZZL1_U10 [4/5] |
Posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych o charakterze naukowym i użytkowym, dotyczących zagadnień szczegółowych dla studiowanych tematów oraz na potrzeby zadań realizowanych w miejscu pracy i życiu prywatnym, w języku polskim i języku angielskim. [JA1_3] |
ZZL1_U11 [4/5] |
Dąży do ustawicznego samokształcenia służącego pogłębianiu wiedzy i rozwijaniu umiejętności związanych z funkcjonowaniem w rolach profesjonalnych i prywatnych w zmieniającym się otoczeniu [JA1_4] |
ZZL1_K02 [2/5] |
Posiada kompetencje interpersonalne, potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. [JA1_5] |
ZZL1_K08 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [JA1_w1] | Okresowe i całościowe pisemne i(lub) ustne sprawdzanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć i w ramach pracy własnej, z uwzględnieniem aktywności na zajęciach, w skali ocen 2-5 |
JA1_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [JA1_fns1] | Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnej metody nauczania, z elementami dyskusji, z pisemną lub ustną informacja zwrotną, z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. projektowej, webquest, case study) oraz metod i technik kształcenia na odległość i zastosowaniem TIK |
20 | Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, esej, list ). Praca na platformie e-learningowej. |
40 |
Zaliczenie [JA1_w1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |