Wizualne elementy budowania marki
Kierunek studiów: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Kod programu: 06-S1ZL15.2019

Nazwa modułu: | Wizualne elementy budowania marki |
---|---|
Kod modułu: | 06-ZZL-S1-WEBM |
Kod programu: | 06-S1ZL15.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Moduł prowadzony jest w formie wykładów i ćwiczeń. Celem przedmiotu jest zaznajomienie z potencjałem i możliwościami komunikowania za pomocą środków wizualnych, a także wprowadzenia studentów w zagadnienia tworzenia spójnych i skutecznych form wizualnego wizerunku instytucji. Studenci zostaną przygotowani do analizy wizerunku instytucji w kontekście możliwych działań marketingowych i promocyjnych oraz wprowadzeni w zagadnienia przygotowania i organizacji działań wizerunkowych we współpracy z odpowiednimi specjalistami. |
Wymagania wstępne: | Znajomość podstaw marketingu, podstawowa wiedza dotycząca kształtowania wizerunku |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie zasady kreowania wizerunku instytucji oraz zna narzędzia używane do tego celu. [WEBM_1] |
ZZL1_W01 [3/5] |
Student zna metodykę działań wizerunkowych oraz ma rozeznanie w nowoczesnych działaniach medialnych identyfikujących instytucje oraz eksponujących ich charakter. [WEBM_2] |
ZZL1_W09 [3/5] |
Student posiada umiejętność przygotowania briefu projektowego dotyczącego instytucji na potrzeby brandingu [WEBM_3] |
ZZL1_U01 [4/5] |
Student posiada umiejętność oceny merytorycznej kampanii wizerunkowej, a zwłaszcza jej elementów wizualnych; potrafi przeprowadzić krytyczną analizę [WEBM_4] |
ZZL1_U01 [4/5] |
Student rozumie potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywanych problemów, integrowania wiedzy z różnych dyscyplin oraz praktykowania samokształcenia służącego pogłębianiu zdobytej wiedzy [WEBM_5] |
ZZL1_K01 [4/5] |
Student potrafi współdziałać i pracować w grupie, a także komunikować się i współpracować ze specjalistami innych specjalności [WEBM_6] |
ZZL1_K07 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Ocena ciągła [WEBM_w1] | analiza umiejętności definiowania i rozwiązywania problemów badawczych, obecność i aktywność podczas ćwiczeń, efektywność pracy zespołowej, kreatywność |
WEBM_1 |
Praca zaliczeniowa [WEBM_w2] | przygotowanie projektu definiującego potrzeby marketingowe i wizerunkowe organizacji uwzględniającego jej charakter; prezentacja projektu |
WEBM_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [WEBM_fs1] | prezentacja multimedialna, uczenie się w oparciu o problem, analiza przypadków |
15 | studia literaturowe – praca z zaproponowanymi pozycjami bibliograficznymi |
30 |
Praca zaliczeniowa [WEBM_w2] |
ćwiczenia [WEBM_fs2] | praca indywidualna i zespołowa,
analizy studium przypadku, dyskusje problemowe, rozwiązywanie zadań oraz prezentacja pracy zaliczeniowej |
15 | studia literaturowe, przygotowanie do dyskusji i zadań realizowanych podczas ćwiczeń; przygotowanie pracy zaliczeniowej obejmujące projekt i prezentację wyników |
30 |
Ocena ciągła [WEBM_w1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |