Synteza dźwięku 2
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2019

Nazwa modułu: | Synteza dźwięku 2 |
---|---|
Kod modułu: | 13-MM-S1-SYD2 |
Kod programu: | 13-S1ML16.2019 |
Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Moduł dostarcza wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny syntezy dźwięku. Powyższe umiejętności mają zastosowanie przy tworzeniu warstwy dźwiękowej gier, jak również produkcji muzycznej, filmowej, radiowej itp. |
Wymagania wstępne: | Realizacja efektów uczenia się modułu Synteza dźwięku 1. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna podstawowe techniki syntezy dźwięku. [13-MM-S1-SYD2_1] |
13-MM-S1-W03 [3/5] |
Potrafi pracować z syntezatorami wirtualnymi VST i AudioUnit. [13-MM-S1-SYD2_2] |
13-MM-S1-U02 [4/5] |
Zna parametry różnych technik syntezy i potrafi je wyróżnić w dostępnych syntezatorach. [13-MM-S1-SYD2_3] |
13-MM-S1-U02 [4/5] |
Umie wykonać prostą aranżację w oparciu o syntezatory. [13-MM-S1-SYD2_4] |
13-MM-S1-U03 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
praca praktyczna [13-MM-S1-SYD2_w_1] | zrealizowanie zadania praktycznego |
13-MM-S1-SYD2_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [13-MM-S1-SYD2_fs_1] | prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów |
30 | przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów |
20 |
praca praktyczna [13-MM-S1-SYD2_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |