Muzyka w grach – teoria i praktyka 2 Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2019

Nazwa modułu: Muzyka w grach – teoria i praktyka 2
Kod modułu: 13-MM-DG-S1-MUG2
Kod programu: 13-S1ML16.2019
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł Muzyka w grach – teoria i praktyka 2 ma wyposażyć studenta w podstawową wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne w następujących dziedzinach: - możliwości wykorzystywania różnego rodzaju muzyki w ramach oprawy dźwiękowej gier, - szczególne przypadki stosowania muzyki w wybranych kontekstach kulturowych i użytkowych, - muzyka programowa i ilustracyjna oraz jej zastosowanie w grach oraz innych formach audiowizualnych. Ma umożliwić studentowi szerokie spojrzenie na różne praktyczne zastosowania muzyki oraz na problematykę związaną z użyciem muzyki jako jednego z elementu oprawy dźwiękowej gier. Ma też umożliwić mu wykorzystanie nabytej wiedzy i umiejętności w realizacji własnych koncepcji artystycznych.
Wymagania wstępne:
Realizacja efektów kształcenia modułu Muzyka w grach – teoria i praktyka 1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
zna różnorodne zagadnienia związane z występowaniem i zastosowaniem muzyki w grach. [13-MM-DG-S1-MUG2_1]
13-MM-S1-W07 [3/5] 13-MM-S1-W09 [3/5] 13-MM-S1-W11 [3/5] 13-MM-S1-W15 [4/5]
zna podstawowe zagadnienia związane z muzyką w kontekście jej różnorodnych zastosowań kulturowych i użytkowych i potrafi wykorzystać tę wiedzę w praktyce. [13-MM-DG-S1-MUG2_2]
13-MM-S1-W11 [3/5] 13-MM-S1-W14 [3/5] 13-MM-S1-W15 [3/5] 13-MM-S1-U18 [3/5]
zna różnorodne koncepcje i zagadnienia związane z występowaniem muzyki jako jednego z elementów środowiska dźwiękowego człowieka i potrafi wykorzystać tę wiedzę w praktyce. [13-MM-DG-S1-MUG2_3]
13-MM-S1-W10 [3/5] 13-MM-S1-W15 [3/5] 13-MM-S1-U06 [3/5] 13-MM-S1-U08 [2/5]
posiada umiejętność selektywnego i twórczego wykorzystania nabytej wiedzy podczas tworzenia własnych koncepcji artystycznych oraz umiejętność ustnego i pisemnego wypowiadania się na ten temat. [13-MM-DG-S1-MUG2_4]
13-MM-S1-W14 [3/5] 13-MM-S1-U07 [3/5] 13-MM-S1-U18 [2/5] 13-MM-S1-U19 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
kolokwium pisemne [13-MM-DG-S1-MUG2_w_1]
Weryfikacja wskazanego fragmentu wiedzy oraz niektórych umiejętności w oparciu o treść wykładów i ćwiczeń oraz wskazaną literaturę.
13-MM-DG-S1-MUG2_1 13-MM-DG-S1-MUG2_2 13-MM-DG-S1-MUG2_3 13-MM-DG-S1-MUG2_4
aktywność na zajęciach [13-MM-DG-S1-MUG2_w_2]
Ocena zrozumienia omawianych zagadnień oraz umiejętności samodzielnego posługiwania się zdobytą wiedzą niezbędną do rozwiązania określonego problemu np. w ramach dyskusji albo w pracy na zadany temat wykonanej przez studenta.
13-MM-DG-S1-MUG2_1 13-MM-DG-S1-MUG2_2 13-MM-DG-S1-MUG2_3 13-MM-DG-S1-MUG2_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [MUG2_fs_1]
zajęcia w formie wykładowo-konwersatoryjnej; dostarczanie wiedzy oraz analiza wybranych zagadnień teoretycznych i praktycznych związanych z przedmiotem
30
przygotowanie do ćwiczeń poprzez przyswojenie sobie wiedzy teoretycznej oraz realizację wskazanych zadań praktycznych; praca ze wskazaną literaturą przedmiotu
45 kolokwium pisemne [13-MM-DG-S1-MUG2_w_1] aktywność na zajęciach [13-MM-DG-S1-MUG2_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)