Tutoring 3 Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: 12-N2EK17.2019

Nazwa modułu: Tutoring 3
Kod modułu: 12-EK-N2-TTR.3
Kod programu: 12-N2EK17.2019
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
  • semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Trzeci semestr tutoringu przewiduje pracę ze studentem nad pisemnym przedstawieniem przez niego analizy wybranych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych (z kryteriami i oceną); przedstawienie do dyskusji z tutorem wybranego zjawiska kultury lub wydarzenia kulturalnego (w celu doskonalenia formy przekazu) oraz doskonalenie jakości własnych działań kulturalnych, społecznych, metod uczenia się i doskonalenia jakości komunikacji.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi przeprowadzić samoocenę własnych działań kulturalnych i społecznych, metod uczenia się, umiejętności komunikacyjnych (wypowiedzi pisemnych i ustnych) [_K_1]
K_K01 [4/5]
Potrafi przedstawić w formie pisemnej wstępną analizę wybranych przykładów praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych i ich uwarunkowań, wykorzystując odpowiednio dobrane źródła bibliograficzne [_U_1]
K_U01 [4/5]
Potrafi przedstawić tutorowi opinię o wybranym zjawisku kultury w poprawnej, komunikatywnej i adekwatnej do przedmiotu opinii formie oraz przedyskutować te opinię [_U_2]
K_U03 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
praca pisemna [_w_1]
student przygotowuje na piśmie wstępną analizę przykładu dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych. Analiza powinna wykorzystywać odpowiednie źródła bibliograficzne i po przedstawieniu tutorowi być z nim przedyskutowana
_U_1
wypowiedź ustna [_w_2]
student przedstawia tutorowi opinię o wybranym zjawisku kultury i poddaje ją pod dyskusje z tutorem. Wypowiedź oceniana jest ze względu na poprawność językową i kompetencję merytoryczną oraz komunikatywność.
_U_2
wypowiedź ustana [_w_3]
Studenta przedstawia ustnie program poprawy jakości własnych działań społeczno-kulturalnych, metod uczenia się i jakości komunikacji
_K_1
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [_fs_1]
metody w ramach indywidualnych konsultacji seminaryjnych: dyskusja ze studentem, kierowanie procesem samodzielnego uczenia się i pracą z portfolio.
10
przygotowanie na piśmie wstępnej analizy wybranych wcześniej ( w sem. 2.) dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych Przygotowanie ustnej opinii na temat wybranego zjawiska kultury lub wydarzenia kulturalnego (dopracowanie jej formy językowej) przygotowanie planów doskonalenia jakości własnych działań społecznych, kulturalnych, metod uczenia się i rozwinięcia kompetencji komunikacyjnych
75 praca pisemna [_w_1] wypowiedź ustna [_w_2] wypowiedź ustana [_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)