Seminarium 2/II Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-N2PE12.2019

Nazwa modułu: Seminarium 2/II
Kod modułu: O_Se2_II
Kod programu: 06-N2PE12.2019
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 6
Opis:
Seminarium to moduł kształcenia, realizowany przez 4 semestry. Po każdym semestrze student powinien osiągnąć, specyficzne dla każdego semestru modułu, efekty kształcenia. Przedstawione efekty planuje się osiągnąć w seminaryjnej formie kształcenia oraz ukierunkowanej pracy własnej studenta w 2 semestrze realizacji zajęć seminaryjnych.
Wymagania wstępne:
brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student dysponuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzą na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki obejmującą terminologię, teorie i metodykę. [O_Se2_II_1]
K_W05 [3/5]
Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania, przetwarzania, informacji na temat zjawisk, społecznych rozmaitej natury przy użyciu różnych źródeł oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. [O_Se2_II_2]
K_U01 [2/5]
Student wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. [O_Se2_II_3]
K_U02 [3/5]
Student w klarowny, spójny i precyzyjny sposób wypowiada się w mowie i piśmie; umiejętnie konstruuje rozbudowane ustne i pisemne uzasadnienia na tematy dotyczące różnych zagadnień pedagogicznych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin. [O_Se2_II_4]
K_U04 [1/5]
Student posiada rozwinięte, umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze. [O_Se2_II_5]
K_U06 [3/5]
Student posiada przekonanie docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny i budowania warsztatu pracy pedagoga. [O_Se2_II_6]
K_K03 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
praca pisemna [O_Se2 _II_w_1]
Seminarium - semestr 2 zakończone jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie przedstawionej pracy pisemnej studenta prezentującej pełną podstawę metodologiczną badań własnych. Student przedstawi wyczerpujące - teoretyczne - opracowanie zagadnienia badawczego.
O_Se2_II_1 O_Se2_II_2 O_Se2_II_3 O_Se2_II_4 O_Se2_II_5 O_Se2_II_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
seminarium [O_Se2 _II _nfs_1]
mini wykład konwersatoryjny/ problemowy; dyskusja konferencyjna realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne /korespondencja elektroniczna;
30
Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. Student przedstawi wyczerpujące, pisemne opracowanie podstaw metodologicznych badań własnych.
150 praca pisemna [O_Se2 _II_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)