Seminarium 2/II
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-N2PE12.2019

Nazwa modułu: | Seminarium 2/II |
---|---|
Kod modułu: | O_Se2_II |
Kod programu: | 06-N2PE12.2019 |
Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 6 |
Opis: | Seminarium to moduł kształcenia, realizowany przez 4 semestry. Po każdym semestrze student powinien osiągnąć, specyficzne dla każdego semestru modułu, efekty kształcenia. Przedstawione efekty planuje się osiągnąć w seminaryjnej formie kształcenia oraz ukierunkowanej pracy własnej studenta w 2 semestrze realizacji zajęć seminaryjnych. |
Wymagania wstępne: | brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student dysponuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzą na temat subdyscyplin i specjalizacji pedagogiki obejmującą terminologię, teorie i metodykę. [O_Se2_II_1] |
K_W05 [3/5] |
Student posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania, przetwarzania, informacji na temat zjawisk, społecznych rozmaitej natury przy użyciu różnych źródeł oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych. [O_Se2_II_2] |
K_U01 [2/5] |
Student wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych. [O_Se2_II_3] |
K_U02 [3/5] |
Student w klarowny, spójny i precyzyjny sposób wypowiada się w mowie i piśmie; umiejętnie konstruuje rozbudowane ustne i pisemne uzasadnienia na tematy dotyczące różnych zagadnień pedagogicznych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin. [O_Se2_II_4] |
K_U04 [1/5] |
Student posiada rozwinięte, umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze. [O_Se2_II_5] |
K_U06 [3/5] |
Student posiada przekonanie docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny i budowania warsztatu pracy pedagoga. [O_Se2_II_6] |
K_K03 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
praca pisemna [O_Se2 _II_w_1] | Seminarium - semestr 2 zakończone jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie przedstawionej pracy pisemnej studenta prezentującej pełną podstawę metodologiczną badań własnych. Student przedstawi wyczerpujące - teoretyczne - opracowanie zagadnienia badawczego. |
O_Se2_II_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
seminarium [O_Se2 _II _nfs_1] | mini wykład konwersatoryjny/ problemowy;
dyskusja konferencyjna realizowana z grupą seminaryjną;
konsultacje indywidualne /korespondencja elektroniczna;
|
30 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą.
Student przedstawi wyczerpujące, pisemne opracowanie podstaw metodologicznych badań własnych.
|
150 |
praca pisemna [O_Se2 _II_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |