ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2019

Nazwa modułu: ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: 13-PG-S2-AC.1
Kod programu: 13-S2PG14.2019
Semestr: semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem storyboardów i rozwinięciem w animatiki przy projektowaniu gier. Program poszerza umiejętności game designu, projektowania i animacji i wzbogaca o praktyczne zastosowanie edytorów w grach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montowaniu scen filmowych (cutscenek), wykorzystywanych w produkcji gier oraz zastosowanie animatików przy różnych aspektach tworzenia gier .Efektem jest spójny z projektem animowany obraz cyfrowy.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: 13-PG-S2-SG.2, 13-PG-S2-DA.2, 13-PG-S2-PK.2, 13-PG-S2-KR.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej [13-PG-S2-AC.1_1]
13-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole [13-PG-S2-AC.1_2]
13-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym [13-PG-S2-AC.1_3]
13-PG2P-K03 [4/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [13-PG-S2-AC.1_4]
13-PG2P-K07 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [13-PG-S2-AC.1_5]
13-PG2P-W09 [3/5]
posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [13-PG-S2-AC.1_6]
13-PG2P-W02 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [13-PG-S2-AC.1_w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe storyboardu i animacji wybranych elementów w grze. Zaprojektowany animatik wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza
13-PG-S2-AC.1_1 13-PG-S2-AC.1_2 13-PG-S2-AC.1_3 13-PG-S2-AC.1_4 13-PG-S2-AC.1_5 13-PG-S2-AC.1_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S2-AC.1 _fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animatików w grach.
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animatików i cutscenek w grach.
45 projekt [13-PG-S2-AC.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)