DESIGN POSTACI (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2019

Nazwa modułu: DESIGN POSTACI (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: 13-PG-S2-DP.2
Kod programu: 13-S2PG14.2019
Semestr: semestr letni 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student będzie potrafił zaprojektować postać w oparciu o dokumentację i scenariusz gry posługując się umiejętnościami plastycznymi, narzędziowymi i wiedzą z zakresu historii sztuki, kultury, psychologii, anatomii i rysunku.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu 13-PG-S2-DP.1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu postaci do gry. [13-PG-S2-DP.2_1]
13-PG2P-K01 [4/5]
Potrafi umiejętnie łączyć różne techniki graficzne i wykorzystywać silniki gier. [13-PG-S2-DP.2_2]
13-PG2P-U01 [4/5] 13-PG2P-U02 [4/5]
Potrafi tworzyć interesującą postać do gry zgodną z założeniami projektowymi. [13-PG-S2-DP.2_3]
13-PG2P-U03 [5/5]
Potrafi współpracować w zespole z innymi osobami tworzącym projekt gry. [13-PG-S2-DP.2_4]
13-PG2P-K03 [4/5]
Zna możliwości zarówno tradycyjnych jak i cyfrowych narzędzi w projektowaniu postaci. [13-PG-S2-DP.2_5]
13-PG2P-W02 [2/5] 13-PG2P-U02 [3/5] 13-PG2P-U03 [4/5] 13-PG2P-K04 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-DP.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
13-PG-S2-DP.2_1 13-PG-S2-DP.2_2 13-PG-S2-DP.2_3 13-PG-S2-DP.2_4 13-PG-S2-DP.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S2-DP.2_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-DP.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)