ENVIROMENT (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2019

Nazwa modułu: ENVIROMENT (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: 13-PG-S2-ENV.1
Kod programu: 13-S2PG14.2019
Semestr: semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Student będzie potrafił zaobserwować i zanalizować otaczającą rzeczywistość. Będzie potrafił zdobyte informacje przetransponować na język obrazu. Będzie poznawał podstawowe narzędzia zarówno tradycyjne jak i cyfrowe oraz różne metody pracy, dzięki którym wzbogaci język wypowiedzi plastycznej w obszarze projektowania środowiska gry.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu: 13-PG-S2-SG.2, 13-PG-S2-DA.2, 13-PG-S2-PK.2, 13-PG-S2-KR.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu przestrzeni do gry. [13-PG-S2-ENV.1_1]
13-PG2P-W01 [3/5]
Posiada umiejętność poprawnego przedstawiania przestrzeni (architektury, pejzażu). [13-PG-S2-ENV.1_2]
13-PG2P-W07 [2/5] 13-PG2P-U01 [1/5] 13-PG2P-U02 [3/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [13-PG-S2-ENV.1_3]
13-PG2P-U03 [5/5]
Posiada umiejętność przełożenia na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [13-PG-S2-ENV.1_4]
13-PG2P-W05 [2/5] 13-PG2P-K01 [1/5]
Posiada umiejętność pracy w przestrzeni dwuwymiarowej. [13-PG-S2-ENV.1_5]
13-PG2P-W02 [2/5] 13-PG2P-U06 [3/5] 13-PG2P-K06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-ENV.1_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
13-PG-S2-ENV.1_1 13-PG-S2-ENV.1_2 13-PG-S2-ENV.1_3 13-PG-S2-ENV.1_4 13-PG-S2-ENV.1_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S2-ENV.1_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S2-ENV.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)