Interaktywne aplikacje multimedialne I Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014

Nazwa modułu: Interaktywne aplikacje multimedialne I
Kod modułu: 08-IO1S-13-6SW06
Kod programu: 08-S1INI12.2014
Semestr: semestr letni 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z projektowaniem oraz programowaniem interaktywnych aplikacji multimedialnych. Student zapoznaje się ze środowiskiem Adobe Flash oraz skryptowym językiem Action Script służącym do programowania aplikacji multimedialnych. Student potrafi zaprojektować i zrealizować projekt interaktywnej aplikacji multimedialnej w środowisku Adobe Flash oraz napisać i uruchomić pomocniczy program skryptowy w języku Action Script. Dodatkowo potrafi szczegółowo przeanalizować działanie napisanego programu.
Wymagania wstępne:
Wiadomości z zakresu podstaw programowania oraz grafiki komputerowej.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [08-IO1S-13-6SW06_K_8]
K_1_A_I_K03 [1/5]
Prezentuje grupie własne pomysły na realizację zadań i algorytmów. [08-IO1S-13-6SW06_K_9]
K_1_A_I_K03 [1/5]
Korzysta z dokumentacji technicznej dołączonej do Adobe Flash. [08-IO1S-13-6SW06_U_5]
K_1_A_I_U01 [1/5]
Tworzy dokumentację własnych projektów multimedialnych. [08-IO1S-13-6SW06_U_6]
K_1_A_I_U03 [1/5]
Tworzy własne interaktywne programy multimedialne wykorzystujące środowisko Adobe Flash i język Action Script. [08-IO1S-13-6SW06_U_7]
K_1_A_I_U15 [1/5] K_1_A_I_U19 [1/5]
Definiuje pojęcia związane z multimediami. [08-IO1S-13-6SW06_W_1]
K_1_A_I_W12 [1/5] K_1_A_I_W15 [1/5]
Demonstruje zalety programu Adobe Flash. [08-IO1S-13-6SW06_W_2]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W17 [1/5]
Opisuje funkcje języka skryptowego Action Script. [08-IO1S-13-6SW06_W_3]
K_1_A_I_W17 [1/5]
Konstruuje proste programy multimedialne wykorzystujące środowisko Adobe Flash i język Action Script. [08-IO1S-13-6SW06_W_4]
K_1_A_I_W17 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie w formie pisemnej [08-IO1S-13-6SW06-w_1]
Pytania teoretyczne dotyczące omawianych na wykładzie zagadnień.
08-IO1S-13-6SW06_W_1 08-IO1S-13-6SW06_W_2 08-IO1S-13-6SW06_W_3 08-IO1S-13-6SW06_W_4
Zadanie programistyczno-projektowe [08-IO1S-13-6SW06-w_2]
Indywidualnie realizowane, krótkie zadanie programistyczno-projektowe.
08-IO1S-13-6SW06_U_5 08-IO1S-13-6SW06_U_7 08-IO1S-13-6SW06_W_4
Projekt zespołowy [08-IO1S-13-6SW06-w_3]
Sprawdza stopień przygotowania studentów do realizacji większych projektów zespołowych.
08-IO1S-13-6SW06_K_8 08-IO1S-13-6SW06_K_9 08-IO1S-13-6SW06_U_5 08-IO1S-13-6SW06_U_6 08-IO1S-13-6SW06_U_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [08-IO1S-13-6SW06_fs1]
Treści dostępne w formie przekazu multimedialnego. Przedstawione przykładowe zadania projektowe.
15
Zapoznanie się z tematyką zajęć określoną na wykładzie we własnym zakresie. Przygotowanie do zaliczenia.
45 Zaliczenie w formie pisemnej [08-IO1S-13-6SW06-w_1]
laboratorium [08-IO1S-13-6SW06_fs2]
Konfigurowanie i przygotowywanie narzędzi projektowych. Praktyczna implementacja określonych przez prowadzącego zadań.
15
(brak informacji)
45 Zadanie programistyczno-projektowe [08-IO1S-13-6SW06-w_2] Projekt zespołowy [08-IO1S-13-6SW06-w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)