Pedagogika penitencjarna
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S2PE12.2019

Nazwa modułu: | Pedagogika penitencjarna |
---|---|
Kod modułu: | R_PP |
Kod programu: | 06-S2PE12.2019 |
Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia.
|
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student posiada wiedzę o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji penitencjarnych.
[R_PP_1] |
K_W10 [1/5] |
Student posiada umiejętność prezentowania programów korekcyjnych realizowanych w resocjalizacji penitencjarnej.
[R_PP_2] |
K_U05 [2/5] |
Student docenia wagę resocjalizacji penitencjarnej w procesie przywracania jednostki do życia społecznego. [R_PP_3] |
K_K04 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [R_PP_w_1] | Egzamin pisemny
|
R_PP_1 |
Projekt [R_PP_w_2] | Projekt organizacji placówki penitencjarnej
O |
R_PP_1 |
Ocena aktywności w dyskusji grupowej [R_PP_w_3] | ceniana będzie częstotliwość wypowiadania się na zajęciach oraz jakość wniesionej do dyskusji wiedzy. Zaznaczenie aktywności studenta następuje na liście obecności. |
R_PP_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_PP _fs_1] | Metoda podająca
|
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
45 |
Egzamin [R_PP_w_1] |
ćwiczenia [R_PP _fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy
|
15 | Przygotowanie wystąpienia (projektu) |
45 |
Projekt [R_PP_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |