Teoretyczne podstawy resocjalizacji
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S2PE12.2019

Nazwa modułu: | Teoretyczne podstawy resocjalizacji |
---|---|
Kod modułu: | R_TR |
Kod programu: | 06-S2PE12.2019 |
Semestr: | semestr zimowy 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna aktualną terminologię z zakresu resocjalizacji oraz dziedzin pokrewnych. [R_TR_1] |
K_W01 [3/5] |
Ma wiedzę na temat teorii wychowania i resocjalizacji. [R_TR_2] |
K_W12 [1/5] |
Potrafi posługiwać się teorią z zakresu resocjalizacji. [R_TR _3] |
K_U08 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [R_ TR _w_1] | Egzamin pisemny |
R_TR_1 |
Projekt [R_TR_w_2] | Prezentacja określonych twórców i ich dorobku lub prezentacja wybranych placówek i systemów autorskich w resocjalizacji. |
R_TR_1 |
Ocena aktywności w dyskusji grupowej [R_TR_w_3] | Studenci oceniani będą za twórczy wkład w dyskusję nad przedstawionymi propozycjami przez poszczególną grupę studentów. |
R_TR_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_TR _fs_1] | Metoda podająca |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
45 |
Egzamin [R_ TR _w_1] |
ćwiczenia [R_TR _fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
15 | Przygotowanie pracy zaliczeniowej |
45 |
Projekt [R_TR_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |