Public relations Field of study: Human Resource Management
Programme code: 06-S1ZL15.2015

Module name: Public relations
Module code: 06-ZZL-S1-PR
Programme code: 06-S1ZL15.2015
Semester:
  • winter semester 2018/2019
  • winter semester 2017/2018
Language of instruction: Polish
Form of verification: exam
ECTS credits: 2
Description:
Moduł prowadzony jest w formie wykładów. Celem zajęć jest pogłębienie wiedzy studentów w zakresie podstawowych informacji o PR w organizacji, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji oraz elementach reklamy. Poruszane zagadnienia to m.in.: schemat komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji, narzędzia PR, analiza komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w organizacji w sytuacji kryzysowej (analiza przypadków), elementy dotyczące reklamy, w szczególności reklama społeczna oraz działalność społecznie pożądana organizacji jako element CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). Student powinien po zakończeniu cyklu kształcenia w module potrafić wykorzystać pozyskaną wiedzę do praktycznego projektowania działań w zakresie PR.
Prerequisites:
Znajomość podstaw marketingu
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Student zna podstawowe pojęcie z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji [PR _1]
ZZL1_W05 [3/5]
Student posiada wiedzę na temat wybranych narzędzi PR, kreowania wizerunku i marki, a także technik wykorzystywanych w reklamie w kontekście instrumentów kreowania struktur organizacyjnych i tworzenia mechanizmów zarządzania i funkcjonowania organizacji społecznych [PR _2]
ZZL1_W07 [2/5]
Student ma świadomość wagi komunikacji organizacji w otoczeniu lokalnym, zna podstawowe zagrożenia i korzyści wynikające z komunikacji organizacji/przedsiębiorstwie/instytucji (sektor publiczny, prywatny i ngo) z otoczeniem [PR _3]
ZZL1_W05 [3/5]
Student potrafi dokonać analizy sytuacji problemowej w kontekście komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji i odpowiednio dopasować strategie i narzędzia PR do sytuacji [PR _4]
ZZL1_U01 [2/5]
Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu elementów PR i reklamy w projektowaniu innowacyjnej propozycji zarysu strategii kreowania wizerunku organizacji [PR _5]
ZZL1_U04 [2/5]
Student jest przedsiębiorczy, rozumie priorytety organizacji, jest świadomy wymogu społecznej i etycznej odpowiedzialności działań związanych z PR [PR _6]
ZZL1_K05 [4/5] ZZL1_K06 [4/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Test pisemny [PR_w1]
Moduł ma charakter wykładów, dlatego sposobem weryfikacji efektów kształcenia będzie test pisemny przeprowadzony na ostatnim wykładzie w cyklu. Test będzie się składał z 10 pytań wyboru o charakterze zamkniętym (4 możliwości wyboru odpowiedzi) oraz pytania otwartego.
PR _1 PR _2 PR _3 PR _4 PR _5 PR _6
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
lecture [PR _fs1]
wykład wybranych zagadnień z zakresu PR wykorzystaniem pomocy audiowizualnych
15
lektura uzupełniająca, praca z podręcznikiem, analiza case study i materiałów źródłowych przekazanych przez prowadzącego
45 Test pisemny [PR_w1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)