Praktyczne aspekty reklamy Kierunek studiów: Politologia
Kod programu: 05-S2PO12.2019

Nazwa modułu: Praktyczne aspekty reklamy
Kod modułu: PAR
Kod programu: 05-S2PO12.2019
Semestr: semestr zimowy 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie uczestników z informacjami z zakresu psychologii reklamy, narzędzi i technik perswazyjnych w niej wykorzystanych oraz mechanizmów percepcji i oddziaływania reklamy na zachowania konsumentów. W ramach modułu słuchacze będą tworzyć reklamy i teksty perswazyjne, a także oceniać ich skuteczność i wykorzystywać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne.
Wymagania wstępne:
Słuchacz powinien znać podstawową terminologię związaną z reklamą i komunikowaniem.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
jest zdolny do uczestnictwa w procesach projektowania strategii reklamowych [PAR_K1]
POL_2_K03 [3/5]
ma świadomość związaną z etycznym wymiarem reklamy [PAR_K2]
POL_2_K06 [5/5]
potrafi wykorzystać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne oparte zarówno na argumentacji emocjonalnej, jak i racjonalnej [PAR_U1]
POL_2_U17 [4/5]
potrafi ocenić efektywność działań prowadzonych działań reklamowych i konsekwencje zastosowania różnych technik perswazyjnych [PAR_U2]
POL_2_U10 [4/5]
zna mechanizmy oddziaływania reklamy i ich skutki dla zachowań rynkowych konsumentów [PAR_W1]
POL_2_W02 [3/5]
ma wiedzę z zakresu psychologicznych aspektów reklamy [PAR_W2]
POL_2_W05 [5/5]
ma wiedzę na temat wykorzystania w reklamie różnych technik oddziaływania na odbiorcę, związanych z budową przekazu reklamowego [PAR_W3]
POL_2_W10 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Kolokwium [w1]
Podsumowaniem ćwiczeń będzie kolokwium zaliczeniowe, sprawdzające teoretyczne i praktyczne aspekty związane z tematyką ćwiczeń realizowanych w ramach modułu
PAR_U1 PAR_U2 PAR_W1 PAR_W2 PAR_W3
Dyskusja moderowana przez prowadzącego w trakcie ćwiczeń [w2]
W trakcie dyskusji prowadzący zadaje pytania sprawdzające wiedzę, której dotyczy opisywany efekt kształcenia. Jeśli słuchacz nie dysponuje wystarczającą wiedzą, musi temat zaliczyć w trakcie konsultacji.
PAR_K1 PAR_K2 PAR_W1 PAR_W2 PAR_W3
Egzamin kończący moduł [w3]
Egzamin kończący moduł na zakończenie semestru obejmuje pytania wymagające wiedzy, umiejętności i kompetencji określonych w modułowych efektach kształcenia
PAR_K1 PAR_K2 PAR_U1 PAR_U2 PAR_W1 PAR_W2 PAR_W3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [R1]
Metoda wykładowa
15
Praca własne studenta obejmująca przygotowanie do egzaminu
45 Egzamin kończący moduł [w3]
ćwiczenia [R2]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie i rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z reklamą
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowania do kolokwium zaliczeniowego
60 Kolokwium [w1] Dyskusja moderowana przez prowadzącego w trakcie ćwiczeń [w2] Egzamin kończący moduł [w3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)