Nowe media w biznesie i współpraca z mediami
Field of study: International Polish Studies
Programme code: 02-S1MP14.2014
| Module name: | Nowe media w biznesie i współpraca z mediami |
|---|---|
| Module code: | 02-MSP1OS-14-BNMB |
| Programme code: | 02-S1MP14.2014 |
| Semester: | summer semester 2016/2017 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 1 |
| Description: | Student zapoznaje się ze specyfiką „nowych mediów” oraz dyskusjami i opiniami na ich temat. Poznaje możliwości wykorzystania nowych mediów w kontekście życia biznesowego oraz biznesowymi uwarunkowaniami funkcjonowania nowych mediów. Analizuje z wykładowcą przypadki relacji nowe media – biznes. |
| Prerequisites: | brak |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student zna podstawową terminologię i metody w badań w zakresie badania nowych mediów i ich uwarunkowań kulturowych i psychospołecznych. [BNMB_1] |
K_W02 [4/5] |
Student potrafi przygotować ustne wystąpienie przeznaczone do zaprezentowania w mediach z zakresu biznesu. [BNMB_10] |
K_U13 [3/5] |
Student odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje zadania związane z medialnym przedstawianiem działań biznesowych. [BNMB_11] |
K_K04 [5/5] |
Student systematycznie uczestniczy w życiu kulturalnym jako twórca tekstów w nowych mediach w obiegu studenckim i lokalnym. [BNMB_12] |
K_K11 [3/5] |
Student interesuje się nowymi zjawiskami w życiu kulturalnym i ich uwarunkowaniami biznesowymi, szczególnie tymi, które istnieją w przestrzeni wirtualnej. [BNMB_13] |
K_K12 [5/5] |
Student posiada podstawową wiedzę na temat sztuki polskiej i światowej i możliwości jej nowoczesnej prezentacji i udostępniania w nowych mediach. [BNMB_2] |
K_W06 [4/5] |
Student posiada podstawową wiedzę o współczesnych dokonaniach ośrodków i szkół badawczych z dziedziny badań nad językiem w mediach i kulturą medialną, szczególnie dotyczących sytuacji biznesowych. [BNMB_3] |
K_W13 [4/5] |
Student zna i rozumie zasady postępowania badawczego z dziedziny nowych mediów; zna pojęcia z zakresu prawa autorskiego i innych niezbędnych aktów prawnych związanych z publikacjami medialnymi; rozumie potrzebę ochrony własności intelektualnej. [BNMB_4] |
K_W16 [3/5] |
Student ma wiedzę o tekstach kultury funkcjonujących w obiegu medialnym. [BNMB_5] |
K_W17 [1/5] |
Student posiada podstawową wiedzę o instytucjach związanych z funkcjonowaniem i działaniem mediów tradycyjnych i nowych. [BNMB_6] |
K_W18 [4/5] |
Student potrafi dokonać samodzielnej analizy i interpretacji zjawisk z zakresu funkcjonowania nowych mediów, posługując się odpowiednimi dla nich ujęciami teoretycznymi, pojęciami i paradygmatami badawczymi, zwłaszcza z zakresu nauk o komunikacji medialnej. [BNMB_7] |
K_U07 [5/5] |
Student posiada umiejętność merytorycznego argumentowania, wyprowadzania wniosków badawczych oraz syntetycznego podsumowania z wykorzystaniem literatury przedmiotu z dziedziny badań nad mediami w naukach o kulturze i w językoznawstwie , posługując się sprawnie wyspecjalizowanym słownictwem z zakresu dyskursu medialnego. [BNMB_8] |
K_U10 [3/5] |
Student potrafi przygotować pracę semestralną na temat nowych mediów, wykorzystując dotychczasowy stan badań i stosując krytyczne do nich podejście. [BNMB_9] |
K_U12 [2/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Prezentacja [BNMB_w_1] | Przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia na temat ustalony z prowadzącym zajęcia do umieszczenia na portalu studenckim. |
BNMB_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| laboratory classes [BNMB_fs_1] | Wspólna lektura tekstów dotyczących nowych mediów. Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecny w mediach elektronicznych. |
15 | Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecnych w mediach elektronicznych. Przygotowanie wystąpienia na wskazany/wybrany temat. |
20 |
Prezentacja [BNMB_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||