Fakultet I i II Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-N1PE12.2014

Nazwa modułu: Fakultet I i II
Kod modułu: O_Fa_I
Kod programu: 06-N1PE12.2014
Semestr: semestr letni 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Moduł fakultatywny 1oraz 2 (wybierane z 10 propozycji) zawierają treści mające ukazać specyfikę danej specjalności. Wszystkie, przedstawione efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą ćwiczeniowej formy kształcenia. Celem modułów fakultatywnych jest zaznajomienie studentów ze specyfiką poszczególnych specjalności na kierunku Pedagogika.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma podstawową wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej i pomocowej. [O_Fa_I_1]
K_W15 [5/5]
Student pracuje w zespole, pełniąc różne role; przyjmuje i wyznacza zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych [O_Fa_I_2]
K_U02 [5/5]
Student potrafi animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych, oraz wspierać ich w samodzielności, zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działania. [O_Fa_I_3]
K_U11 [5/5]
Student sumiennie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne. [O_Fa_I_4]
K_K08 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca pisemna [O_Fa_I_w_1]
Praca pisemna - temat związany ze specyfiką przedmiotów fakultatywnych (scenariusz zajęć, esej, recenzja, sprawozdanie, raport itd.)
O_Fa_I_1 O_Fa_I_2 O_Fa_I_3 O_Fa_I_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
(brak danych)
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)