Warsztaty 2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Warsztaty 2
Kod modułu: 13-PG1P_WA2
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr letni 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Student pozna różnorodne podejście praktyków z zakresu studiowanego kierunku.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada umiejętność posługiwania się różnymi narzędziami w projektowaniu gier [13-PG1P_WA2_1]
K_W11 [4/5] K_W13 [2/5]
Posiada umiejętność wykorzystywania różnych możliwości silników gier [13-PG1P_WA2_2]
K_U03 [2/5]
Posiada umiejętność samodzielnego wykorzystywania techniki przetwarzania wideo i dźwięku [13-PG1P_WA2_3]
K_U04 [5/5]
Zna formy prezentacji publicznych i potrafi zaprezentować swoje dokonania [13-PG1P_WA2_4]
K_U03 [3/5]
Posiada umiejętność posługiwania się różnymi narzędziami w projektowaniu gier [13-PG1P_WA2_5]
K_U12 [3/5] K_K13 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_WA2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu realizowanego przez studenta.
13-PG1P_WA2_1 13-PG1P_WA2_2 13-PG1P_WA2_3 13-PG1P_WA2_4 13-PG1P_WA2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [WA2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów (wszyscy studenci)
15
Praca w oparciu o omawiane techniki obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
15 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_WA2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)