Media społecznościowe w pracy biblioteki Kierunek studiów: Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
Kod programu: 02-S1BN12.2019

Nazwa modułu: Media społecznościowe w pracy biblioteki
Kod modułu: 02-BN-S1-MSB06
Kod programu: 02-S1BN12.2019
Semestr: semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
W ramach modułu studenci zdobędą wiedzę z zakresu mediów społecznościowych oraz ich wykorzystywania w komunikacji z interesariuszami bibliotek i innych instytucji rynku książki. Oprócz tego zapoznają się z zagadnieniami związanymi z marketingiem społecznościowym.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Orientuje się w rodzajach mediów społecznościowych, zna charakterystyczne cechy każdego z nich oraz cele, w których mogą być wykorzystywane. [MSB06_1]
K_W08 [3/5]
Potrafi posługiwać się różnego typu mediami społecznościowym w kontaktach z interesariuszami bibliotek i innych instytucji rynku książki. [MSB06_2]
K_U06 [2/5] K_U07 [5/5]
Potrafi zaproponować dobór odpowiednich mediów w marketingu społecznościowym z uwzględnieniem profilu działalności różnego typu bibliotek i innych instytucji rynku książki. [MSB06_3]
K_U05 [3/5] K_U14 [3/5]
Uświadamia sobie ciągły rozwój metod promocji z wykorzystaniem mediów społęcznościowych i odczuwa potrzebę ciągłego doszkalania się. [MSB06_4]
K_K01 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Ocena ciągła [MSB06_w_1]
Sprawdzeniu podlegać będzie przygotowanie do ćwiczeń, wiedza i umiejętności rozwijane na ćwiczeniach oraz uzupełnione lekturą zalecanej literatury przedmiotu.
MSB06_1 MSB06_2 MSB06_3 MSB06_4
Projekt/studium przypadku [MSB06_w_2]
Przygotowanie projektu promocji biblioteki lub innej instytucji rynku książki z wykorzystaniem wybranych mediów społecznościowych.
MSB06_1 MSB06_2 MSB06_3 MSB06_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [MSB06_fs_1]
Analiza i omówienie zagadnień związanych z mediami społecznościowym, ich wykorzystaniem w komunikacji i promocji, z uwzględnieniem debaty „za” i „przeciw” oraz pracy w grupach.
15
Lektura uzupełniająca, służąca aktywnemu udziałowi w zajęciach, opracowanie projektu
15 Ocena ciągła [MSB06_w_1] Projekt/studium przypadku [MSB06_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)