Kreowanie postaci 2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Kreowanie postaci 2
Kod modułu: 13-PG1P_KP2
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr:
  • semestr letni 2015/2016
  • semestr zimowy 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student będzie potrafił zaprojektować postać w oparciu o dokumentację i scenariusz gry posługując się umiejętnościami plastycznymi i wiedzą z zakresu historii sztuki, kultury, psychologii, anatomii i rysunku.
Wymagania wstępne:
Edytory obrazu, kompozycja, techniki rysunkowe, techniki malarskie, historia gier, historia i teoria sztuki, psychologia gier.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada umiejętność modelowania wirtualnego obiektu trójwymiarowego przystosowanego do animacji [13-PG1P_KP2_1]
K_W01 [2/5] K_U01 [3/5] K_K01 [3/5]
Posiada umiejętność tworzenia postaci w twórczy i nowatorski sposób, które od strony formalnej odpowiadają treści animacji [13-PG1P_KP2_2]
K_W08 [2/5] K_U03 [4/5] K_U04 [5/5]
Posiada umiejętność tworzenia charakteru stworzonej postaci przez nadanie jej oryginalnych cech personalnych [13-PG1P_KP2_3]
K_W10 [2/5] K_K09 [3/5]
Posiada umiejętność pracy w zespole projektującym postacie do gier komputerowych [13-PG1P_KP2_4]
K_W08 [3/5] K_U06 [3/5] K_K03 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_KP2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG1P_KP2_1 13-PG1P_KP2_2 13-PG1P_KP2_3 13-PG1P_KP2_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [KP2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
60 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_KP2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)