Podstawy tworzenia i zastosowania tekstur, materiałów, oświetlenia, renderowania i efektów specjalnych cz.3 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Podstawy tworzenia i zastosowania tekstur, materiałów, oświetlenia, renderowania i efektów specjalnych cz.3
Kod modułu: 13-PG1P-TMR3
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr letni 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student nabędzie wiedzę i umiejętności dotyczącą tworzenia tekstur i stosowania ich w obiektach trójwymiarowych. Pozna zasady renderowania scen trójwymiarowych z zastosowaniem oświetlenia.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność wykonania tekstury i prawidłowe wykorzystanie jej do teksturowania wirtualnych obiektów [13-PG1P-TMR3_1]
K_W01 [2/5] K_U04 [4/5] K_U05 [3/5]
Umiejętność posługiwania się właściwą terminologią związaną z tworzeniem tekstur, renderowaniem, oświetleniem i fizyką wirtualnych obiektów trójwymiarowych. [13-PG1P-TMR3_2]
K_W09 [3/5] K_K14 [4/5]
Znajomość praktycznego zastosowania podstawowych materiałów wykorzystywanych do tworzenia wirtualnych środowisk trójwymiarowych [13-PG1P-TMR3_3]
K_W01 [2/5] K_U04 [4/5] K_U05 [3/5]
Znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania podstawowych typów oświetlenia wykorzystywanego w tworzeniu wirtualnych środowisk trójwymiarowych [13-PG1P-TMR3_4]
K_W01 [2/5] K_U04 [4/5]
Umiejętność symulowania zachowania obiektu trójwymiarowego w rzeczywistości wirtualnej [13-PG1P-TMR3_5]
K_W01 [2/5] K_U04 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-TMR3_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG1P-TMR3_1 13-PG1P-TMR3_2 13-PG1P-TMR3_3 13-PG1P-TMR3_4 13-PG1P-TMR3_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [TMR3_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
30 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-TMR3_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)