Podstawy techniki i technologii w modelowaniu 3D cz2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Podstawy techniki i technologii w modelowaniu 3D cz2
Kod modułu: 13-PG1P-M2
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr letni 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student pozna zasady modelowania obiektów trójwymiarowych w oparciu o podstawowe narzędzia grafiki komputerowej. Nabędzie umiejętność tworzenia modeli trójwymiarowych umożliwiającą dalszą edycję i wykorzystanie w procesie tworzenia gier komputerowych.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność odwzorowania obiektu rzeczywistego w wirtualnej przestrzeni trójwymiarowej [13-PG1P-M2_1]
K_W01 [3/5] K_U01 [2/5] K_K01 [2/5]
Umiejętność świadomego korzystania z zestawu podstawowych narzędzi do modelowania wirtualnych obiektów trójwymiarowych [13-PG1P-M2_2]
K_W09 [2/5] K_W15 [5/5] K_U04 [3/5] K_U05 [3/5]
Znajomość podstawowych pojęć wykorzystywanych w terminologii związanej z tworzeniem wirtualnych środowisk trójwymiarowych [13-PG1P-M2_3]
K_W09 [2/5] K_K14 [3/5]
Umiejętność tworzenia wirtualnych obiektów trójwymiarowych uwzględniającą ich dalszą obróbkę i użycie w procesie tworzenia gier komputerowych [13-PG1P-M2_4]
K_W10 [2/5] K_U05 [4/5] K_U06 [3/5] K_K03 [4/5]
Umiejętność konstruowania odpowiedniej siatki” modelu trójwymiarowego, w zależności od późniejszego zastosowania [13-PG1P-M2_5]
K_U03 [4/5] K_K02 [2/5] K_K03 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-M2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG1P-M2_1 13-PG1P-M2_2 13-PG1P-M2_3 13-PG1P-M2_4 13-PG1P-M2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [M3_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
15 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-M2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)