Edytory obrazu cz.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Edytory obrazu cz.2
Kod modułu: 13-PG1P-EO2
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr letni 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowego przetwarzania obrazów, zna podstawowe narzędzia edycji, potrafi umiejętnie wykorzystać zdobytą wiedzę w autorskiej kreacji plastycznej.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Znajomość grafiki rastrowej [13-PG1P-EO2_1]
K_W02 [2/5] K_W09 [5/5]
Znajomość formatów zapisu grafiki komputerowej [13-PG1P-EO2_2]
K_W08 [3/5] K_W09 [5/5]
Znajomość możliwości programów komputerowych do edycji grafiki komputerowej [13-PG1P-EO2_3]
K_W15 [5/5] K_U03 [4/5]
Umiejętność tworzenia i przetwarzania grafiki komputerowej [13-PG1P-EO2_4]
K_U09 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-EO2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta. Występuje w semestrze 1 i 2.
13-PG1P-EO2_1 13-PG1P-EO2_2 13-PG1P-EO2_3 13-PG1P-EO2_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [EO2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
30 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-EO2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)