Kompozycja cz.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Kompozycja cz.2
Kod modułu: 13-PG1P-KO2
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr letni 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student umiejętnie posługuje się środkami wyrazu artystycznego, poznaje rodzaje kompozycji i potrafi samodzielnie wykorzystać zdobytą wiedzę w komponowaniu poszczególnych elementów na płaszczyźnie obrazu.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność obserwacji [13-PG1P-KO2_1]
K_U01 [2/5] K_K01 [1/5]
Rozumienie związku środków wyrazu plastycznego na płaszczyźnie i w przestrzeni  [13-PG1P-KO2_2]
K_W01 [3/5] K_W02 [2/5]
Umiejętność analizy i interpretacji przestrzeni [13-PG1P-KO2_3]
K_W05 [3/5] K_U08 [3/5] K_K01 [1/5]
Umiejętność przełożenie na język plastyczny obserwacji i doświadczeń [13-PG1P-KO2_4]
K_W05 [3/5] K_K01 [1/5] K_K02 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [KO2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG1P-KO2_1 13-PG1P-KO2_2 13-PG1P-KO2_3 13-PG1P-KO2_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [KO2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
30 Projekt zaliczeniowy [KO2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)