Formowanie obiektu Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Formowanie obiektu
Kod modułu: 13-PG1P-FO
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Student opanuje podstawy modelowania obiektów rzeźbiarskich w oparciu o umiejętność rzetelnej analizy i obserwacji otaczającego świata. Zna podstawowe zasady posługiwania się warsztatem rzeźbiarskim i potrafi wykorzystać go w autorskiej wypowiedzi plastycznej.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność obserwacji [13-PG1P-FO_1]
K_W03 [3/5] K_U01 [3/5] K_K01 [1/5]
Rozumienie zasad tworzenia modeli przestrzennych [13-PG1P-FO_2]
K_U06 [2/5] K_K04 [3/5]
Umiejętność analizy i interpretacji przestrzeni [13-PG1P-FO_3]
K_W05 [2/5] K_U08 [3/5] K_K01 [1/5]
Umiejętność przełożenie na język plastyczny obserwacji i doświadczeń [13-PG1P-FO_4]
K_W05 [2/5] K_K01 [1/5] K_K06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-FO_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG1P-FO_1 13-PG1P-FO_2 13-PG1P-FO_3 13-PG1P-FO_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [FO_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
55 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-FO_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)