Scenariusze gier Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Scenariusze gier
Kod modułu: 13-PG1P_SCG
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student pozna zasady tworzenia scenariusza gier, tworzenia i wykorzystania tzw. Game Design Document i jego roli w procesie produkcji gry.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna i rozumienie zasady tworzenia tzw. Game Design Document [13-PG1P_SCG_1]
K_W14 [3/5]
Zna i rozumienie zasady tworzenia opisu przebiegu powstawania gry oraz wszelkich elementów jej środowiska [13-PG1P_SCG_2]
K_W08 [3/5] K_W13 [3/5]
Zna i rozumienie zasady opisu narracji, postaci, mechaniki i logiki rozgrywki w oparciu o przygotowaną dokumentację gry [13-PG1P_SCG_3]
K_W14 [2/5]
Posiada umiejętność wykorzystania Game Design Document w procesie kreacji świata gry [13-PG1P_SCG_4]
K_U05 [3/5]
Posiada podstawową umiejętność samodzielnego tworzenia Game Design Document [13-PG1P_SCG_5]
K_U10 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_SCG_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu realizowanego przez studenta.
13-PG1P_SCG_1 13-PG1P_SCG_2 13-PG1P_SCG_3 13-PG1P_SCG_4 13-PG1P_SCG_5
Egzamin pisemny [13-PG1P_SCG_w_2]
Weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów, ćwiczeń i wskazaną literaturę.
13-PG1P_SCG_1 13-PG1P_SCG_2 13-PG1P_SCG_3 13-PG1P_SCG_4 13-PG1P_SCG_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [SCG1_fs_1]
Analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem; wielkość grupy: 10-20 studentów
15
Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy
15 Egzamin pisemny [13-PG1P_SCG_w_2]
wykład [SCG_fs_1]
Wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze (wszyscy studenci)
15
Praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych tekstów poszerzających wiedzę
15 Egzamin pisemny [13-PG1P_SCG_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)