Podstawy wykorzystania silników gier 3 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: Podstawy wykorzystania silników gier 3
Kod modułu: 13-PG1P_SG3
Kod programu: 13-S1PG12.2014
Semestr: semestr zimowy 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student będzie świadom możliwości silników gier, a także zasad tworzenia rozgrywki w oparciu o oprogramowanie. Nabędzie wiedzę i umiejętności kreowania świata gry, importowania i osadzania obiektów w silnikach gier. Nabędzie wiedzę i umiejętności w tworzeniu podstawowych interakcji pomiędzy graczem i światem gry.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu 13-PG1P_SG2
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna podstawowe rodzaje silników gier [13-PG1P_SG3_1]
K_W11 [3/5] K_W13 [3/5]
Zna techniki i technologie wykorzystywane w silnikach gier [13-PG1P_SG3_2]
K_W09 [5/5] K_W13 [3/5] K_W16 [5/5]
Posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na tworzenie elementów poziomów gier [13-PG1P_SG3_3]
K_W04 [3/5] K_U03 [3/5]
Posiada umiejętność importowania wieloelementowych grup obiektów do silników gier [13-PG1P_SG3_4]
K_U04 [5/5]
Posiada umiejętność tworzenia złożonych interakcji pomiędzy obiektami, środowiskiem gry i graczem [13-PG1P_SG3_5]
K_U07 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_SG3_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu realizowanego przez studenta.
13-PG1P_SG3_1 13-PG1P_SG3_2 13-PG1P_SG3_3 13-PG1P_SG3_4 13-PG1P_SG3_5
Egzamin pisemny [13-PG1P_SG3_w_2]
Weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów, ćwiczeń i wskazaną literaturę.
13-PG1P_SG3_1 13-PG1P_SG3_2 13-PG1P_SG3_3 13-PG1P_SG3_4 13-PG1P_SG3_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [SG3_fs_1]
Wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze (wszyscy studenci)
15
Praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych tekstów poszerzających wiedzę
15 Egzamin pisemny [13-PG1P_SG3_w_2]
ćwiczenia [SG3_fs_2]
Analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem; wielkość grupy: 10-20 studentów
15
Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy
15 Projekt zaliczeniowy [13-PG1P_SG3_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)