Tekstury cz.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2014

Nazwa modułu: Tekstury cz.2
Kod modułu: 13-PG2P-TE2
Kod programu: 13-S2PG14.2014
Semestr:
  • semestr letni 2015/2016
  • semestr zimowy 2015/2016
  • semestr letni 2014/2015
  • semestr zimowy 2014/2015
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student będzie potrafił korzystać z narzędzi do teksturowania obiektów i edycji tekstur. Będzie korzystał z programów zewnętrznych do tworzenia tekstur typu normal map, diffuse map, specular map itp.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu Tekstury cz.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność wykonywania tekstur, umiejętność teksturowania złożonych obiektów typu organicznego oraz typu high-poly i low-poly [13-PG2P-TE2-1]
K_W01 [3/5] K_U02 [3/5]
Znajomość posługiwania się zaawansowaną terminologią związaną z tworzeniem tekstur, renderowaniem, oświetleniem i fizyką wirtualnych obiektów trójwymiarowych [13-PG2P-TE2-2]
K_W07 [3/5]
Znajomość stosowania zaawansowanej techniki renderowania oraz tworzenia i wykorzystania różnego typu tekstur (normal maps, ambient occlusion maps itp.) przy tworzeniu modeli organicznych oraz typu hard surface [13-PG2P-TE2-3]
K_U01 [4/5] K_U07 [3/5]
uZnajomość i umiejętność stosowania w prawidłowy sposób zaawansowanych typów oświetlenia wykorzystywanego podczas tworzenia wirtualnych środowisk trójwymiarowych. [13-PG2P-TE2-4]
K_U01 [4/5] K_U07 [3/5]
Umiejętność symulowania zachowania złożonego obiektu trójwymiarowego w rzeczywistości wirtualnej. [13-PG2P-TE2-5]
K_U01 [4/5] K_U07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-TE2-w-1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG2P-TE2-1 13-PG2P-TE2-2 13-PG2P-TE2-3 13-PG2P-TE2-4 13-PG2P-TE2-5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [TE2-fs-1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
30
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego
60 Projekt zaliczeniowy [13-PG2P-TE2-w-1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)